اجتماعیشهری، جامعه

ایجاد نخستین مسیر امداد رسانی به شهروندان در شرق تهران

جامعه اقتصادی ،معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اهمیت مدیریت بحران در مواقع بروز بلایای طبیعی یا حوادث غیر منتظره همچنین اولویت دستور کار اجرای طرح اتصال بیمارستان بعثت به پایانه متروی شهید کلاهدوز در بخش شرقی منطقه ۱۴ گفت: این مسیر اتصالی بدون تردید در انتقال امن و ایمن مجروحان و تجهیزات درمانی، کاهش میزان خسارت و آسیب و کنترل روند بحران تاثیر گذار و کارساز است.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح با تاکید بر برنامه ریزی، بررسی دقیق و کارشناسی برای تعیین بهترین مسیر پیشنهادی همچنین لزوم هماهنگی میان گروه‌های مختلف بمنظور تسریع در دستیابی به نتایج و بهره گیری از پتانسیل‌های علمی و اجرایی برای اجرای این طرح گفت: به عنوان نهاد خدمت رسان به مردم، در کنار شهرداری منطقه هستیم و برای اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای این طرح و کمک رسانی به شهروندان در مواقع بحران احتمالی اهتمام ویژه داریم.

شهردار منطقه ۱۴ تهران نیز در این نشست از تعیین و ایجاد مسیر لازم برای امدادرسانی فوری و بدون وقفه به شهروندان درمواقع بروز بحران احتمالی خبر داد.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اجرای طرح اتصال بیمارستان بعثت به پایانه متروی شهید کلاهدوز در بخش شرقی این منطقه گفت: به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی که از فاکتور‌های بسیار مهم و حیاتی در روند مدیریت بحران است، مسیر ویژه امداد رسانی برای ارائه خدمات سلامت محور شهروندان در این محدوده ایجاد می‌شود.

امیر یزدی، مسیر اتصال بیمارستان بعثت تا پایانه مترو را بهترین شرایط و گزینه برای اجرای این طرح مدیریت بحرانی و انتقال مجروحان احتمالی در کوتاهترین زمان و فاصله به مرکز درمانی برشمرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه مترو فضای امن و مناسب است، گفت: با بهره مندی از حمل و نقل عمومی و دسترسی‌های لازم از این طریق به بیمارستان‌ها می‌توان پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم را برای خدمت رسانی کیفی و سریع در شرایط بحرانی فراهم و کنترل کنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/34hgh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا