اجتماعیشهری، جامعه

طرح ویژه رسیدگی به ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس در منطقه ۱۳

جامعه اقتصادی ؛۳۲ ایستگاه تاکسی و بی آرتی در محدوده منطقه ۱۳ با حفظ آراستگی و زیبایی مبلمان شهری و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی سماندهی و رسیدگی شد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: طرح ویژه پاکسازی و رسیدگی به ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس با هدف حفظ آراستگی و زیبایی مبلمان شهری و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان جهت استفاده از حمل و نقل عمومی توسط اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ و مشارکت عوامل اجرائی خدمات شهری نواحی چهارگانه اجرائی شده است.
به گفته او، در این طرح، ۳۲ ایستگاه اتوبوس و به ویژه ۶ ایستگاه بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع)، پیروزی ناحیه یک،خیابان سی متری نیروی هوایی ناحیه۲، خیابان امامت ناحیه۳ و خیابان شمس ناحیه چهار در سطح محدوده شستشو، نظافت و رفع نقص شدند.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به دسترسی آسان شهروندان به شبکه حمل‌ و نقل عمومی در این بخش از پایتخت اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری منطقه به شکل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان است و در این راستا پاکسازی و نظافت معابر و محلات به شکل منظم صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/wuT3l

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا