اجتماعیشهری، جامعه

ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۴

جامعه اقتصادی :معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اقدامات مختلف ترافیکی در بهار ۱۴۰۳ خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و ب نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی محمد کریم‌پور با اعلام این خبر گفت: ارتقاء سطح ایمنی، سلامت و رفاه شهروندان از  اولویت‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود که در این منطقه به آن توجه خاص می‌گردد.
وی ادامه داد: در این راستا در سه ماهه اول سال جاری با اقدامات ترافیکی مختلف، ایمنی معابر محلی و بزرگراهی ارتقا یافت.
کریم‌پور افزود: از جمله اقداماتی که در این طرح می‌توان به آن اشاره داشت نصب و راه اندازی چراغ های هوشمند در سطح منطقه، تعمیر و بازسازی ۸۸سرپناه ایستگاه اتوبوس، خط کشی ۷۴ ایستگاه اتوبوس، احیاء روشنایی ایستگاههای BRT  و طراحی سرپناه جهت پایانه تاکسیرانی در ایستگاه های مترو فرهنگسرا ،تهرانپارس ، فلکه چهارم است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای ۵۶۰ کیلومتر  خط کشی محوری  معابر اصلی و شریانی، خط کشی بلوک عابر ، ۱۷۰۰۰ مترمربع کانال و تقاطع و گذرگاه و اجرای خط کشی ۹۲ تقاطع زماندار منطقه از دیگر اقدامات انجام گرفته در بهار سال جاری است.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به مرمت و تعویض ۳۶۷ شاخه گاردریل به طول ۴/۲۰ متر و نصب علائم ترافیکی به تعداد۲۴۸۶۵ از قبیل تابلوهای هشداری، انتظامی اخباری ، تجهیزات ایمنی، استوانه، کاشن تانک اینگونه عملیات انجام گرفته را از افتخارات این معاونت دانست.
همایش دوچرخه سواری به مناسبت روز ایمنی به همراه کارگاه آموزشی در پارک آموزش ترافیک و چاپ و نصب پوسترهای فرهنگی و آثار برگزیده دانش آموزان در ۴۴ لایت باکس ایستگاههای اتوبوس از دیگر اقداماتی است که کریم‌پور در این رابطه به آن اشاره داشت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/kzq5g

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا