اجتماعیشهری، جامعه

در نظارت ستادی هفتگی شهرداری منطقه ۴؛

این هفته وضعیت ناحیه ۸ رصد شد

جامعه اقتصادی ؛ناحیه ۸ شهرداری منطقه ۴ نظارت میدانی نواحی ۹گانه این هفته را به خود اختصاص داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این بازدید که با حضور “علی اصغر کمالی زاده” شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۸ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ از نزدیک وضعیت این ناحیه را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار منطقه ۴ در این باره گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر و اجرای طرح من شهردارم که دور دوم آن از آذر ماه کلید خواهد خورد، رسیدگی به نواحی ۹گانه را به صورت ویژه در لیست کارهایمان گنجانیده و هر هفته یک ناحیه را از نزدیک رصد می کنیم.

او ادامه داد: در این نظارت و بررسی ها از نزدیک نقاط مثبت و منفی هر محله را نظاره گر بوده و برای رفع مشکلات چاره می اندیشیم.

کمالی زاده در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر، نظافت شهر، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، رسیدگی تابلوها و چراغ های راهنمایی، اصلاحات هندسی و خط کشی معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی و … تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.
شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به مرحله دوم طرح من شهردارم گفت: این طرح فرصت ویژه برای خدمت رسانی ویژه به شهروندان بوده و با همفکری و مساعدت از خود آنها می توانیم شهر را به سوی بهتر شدن مدیریت کنیم.

‘فتنی است پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۸ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه شهردار منطقه ۴ با شهروندان محله حکیمیه که درخواست ملاقات حضوری با شهردار منطقه را داشتند، دیدار کرد و از نزدیک به خواسته ها و مطالبات ایشان گوش داده و دستورات لازم را صادر کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/EBB5d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا