اجتماعیشهری، جامعه

بازتاب فعالیت ها در رسانه ها نقطه قوت سازمان را نشان می دهد

اقتصاد جامعه؛بازتاب فعالیت های گسترده ی نواحی در رسانه ها نقطه قوت سازمان را نشان می دهد و تعامل بین شهروندان و نواحی را ارتقاء می بخشد.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ حمید محمودی شهردار ناحیه دو منطقه یک در نشست مشترک مدیر و کارشناسان روابط عمومی با شهردار و روسای ادارات ناحیه دو منطقه یک شهرداری، با عنوان “یکشنبه های روابط عمومی” که با هدف تعامل بین سازمانی و ایجاد تعامل بیشتر در اطلاع رسانی شفاف فعالیت‌های این ناحیه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نواحی بیشتر به اجرای کار اهمیت می دهند و در خصوص اطلاع رسانی فعالیت ها و بازتاب رسانه ای آنها، نیازمند تعامل بیشتر با روابط عمومی هستیم.

وی افزود: تا زمانی که حجم فعالیت های اجرا شده بازتاب رسانه ای نداشته باشد و شهروندان از اقدامات ناحیه مطلع نشوند بازخورد مناسبی نخواهیم داشت.

محمودی با اشاره به گستردگی ناحیه دو و محلاتی چون اوین، درکه، ولنجک، زعفرانیه و … از روسای ادارات ناحیه خواست با تعامل بیشتر با رابط روابط عمومی ناحیه، اقدام به انعکاس مناسب اقدامات خود نمایند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز گفت: یک روابط عمومی پویا، از طریق رسانه‌ها، مدیریتی جامع و بهینه در اطلاع رسانی دقیق در سطح شهر به وجود می‌آورد و اتاقی شیشه‌ای و شفاف از عملکرد مدیران ترسیم می‌کند و البته به خوبی می‌داند که عدم صداقت با شهروندان، تاثیری منفی در روند اطمینان بخشی و جلب اعتماد دارد و لطمه شدیدی در همراهی شهروندان با مدیریت شهری وارد می‌کند.

محمد رضا پارسیان اظهار داشت: روابط عمومی باید بتواند با پرهیز از شیوه های سنتی و ناکارآمد، رابطه و تعامل میان مدیران شهری و شهروندان را استحکام بخشد و هنرمندانه پیوندی عمیق بین این دو به وجود بیاورد و به عنوان بازوی توانمند به ایفای نقش در تصمیم سازی ها بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از یکشنبه های روابط عمومی، تعامل بین این اداره با نواحی ده گانه منطقه و معاونت ها به منظور انعکاس خبری است بیان داشت: با اطلاع از پتانسیل زیرمجموعه های مدیریت شهری در منطقه یک در تلاش هستیم تا اطلاع رسانی بهتری در زمینه فعالیت های شهرداری منطقه یک به شهروندان داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/A1K8T

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا