اجتماعیشهری، جامعه

بازدیدهای میدانی از وضعیت نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز نواحی ۱ و ۵ منطقه ۴

جامعه اقتصادی :رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۴ از بازدیدهای میدانی در ساعات اولیه صبح از وضعیت نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز نواحی ۱ و ۵ خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز با اعلام این خبر افزود: این بازدیدهای صبحگاهی به منظور بررسی وضعیت پارکها و فضاهای سبز سطح نواحی ۱ و ۵ از لحاظ ایمنی، شرایط رفاهی پارکها و وضعیت نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز همزمان با نزدیک شدن به فصل گرما انجام شد.
وی تصریح کرد: در این بازدیدها که معاون فضای سبز ، ناظرین ارشد پهنه های غربی و شرقی، مسئول HSE حوزه و ناظرین نواحی ۱ و ۵ و پیمانکاران آنها حضور داشتند تاکید بر اهمیت بحث ایمنی شهروندان در پارکها، افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در بوستانهای شهری و رسیدگی به وضعیت نظافت و نگهداشت بوستانها از اهداف مهم حوزه فضای سبز است و ضمن بررسی کمبودها و نقاط ضعف، دستورالعمل های لازم در خصوص رسیدگی و برطرف نمودن مشکلات و تجهیز بوستانها صادر شد تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.
رئیس اداره فضای سبز اظهار کرد: پارکها و فضاهای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها می شود و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان به ویژه در فصل گرما فراهم می سازد.
حبیبی در پایان با اشاره به بازدید از بوستانهای رسالت، احسان، پایدارفرد و… در سطح ناحیه ۱ و بوستانهای گلبرگ، بهارک، گویش و… در سطح ناحیه ۵ خاطرنشان کرد: بوستاندها و فضاهای سبز شهری باید در شان شهروندان شریف منطقه باشد از اینرو سعی ما در منطقه ۴ تامین رضایت همه شهروندان است.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/nQxEF

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا