اجتماعیشهری، جامعه

بازدیدهنرمند جوان برزیلی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

جامعه اقتصادی :«ژوان ابیدو گالوائو» نقاش و هنرمند برزیلی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز چهارشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳، ‏« ژوان ابیدو گالوائو» نقاش و هنرمند برزیلی با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن بازدید از تالارهای هفتگانه موزه با سردار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه دیدار و گفتگو کرد.
سردار ادیبی ضمن عرض خیرمقدم به این هنرمند برزیلی گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگزار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.
وی افزود: ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.
مدیرعامل موزه همچنین گفت: ملت ما نه سلطه پذیر است و سلطه گر و همین علت سبب جذب قلوب و دل های آزادگان از سراسر نقاط عالم به این انقلاب و این مردم است.
وی گسترش فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر عالم را از دیگر ویژگی های انقلاب ملت ایران برشمرد و افزود: سرّ اتفاقاتی که در حوزه مقاومت در دنیا در حال رخ دادن است؛ پذیرش افکار متعالی انقلاب اسلامی ایران است.
در ادامه ‏«ژوان ابیدو گالوائو» نیز گفت: افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور شما و همچنین موزه با عظمت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده ام.
وی با اشاره به علاقه خودش به حوزه مقاومت و استکبارستیزی در دنیا گفت: من از مواضع ضد استکباری و حمایت همه جانبه ملت و دولت ایران از مردم آزاده و عاشق مقاومت در دنیا بسیار متشکرم.
وی افزود: من از طریق صفحه شخصی خودم در فضای مجازی با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شدم و یکی از اهدافم از سفر به ایران بازدید از این مجموعه بود.
این هنرمند برزیلی موزه دفاع مقدس را نمایانگر گذشته ی ملت ایران دانست و افزود: مردمی که گذشته خودشان را ندانند؛ چیزی برای بدست آوردن در آینده نخواهند داشت و شما در این مجموعه عظیم به خوبی مجاهدت ها و افتخارات ملت خودتان را به زیبایی در مقابل دید عموم قرار داده اید.
در پایان این بازدید گالوائو تعداد ۲۰ اثر از نقاشی هایش با موضوع «هنر و انقلاب» که مختص موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طراحی کرده است را به مدیر عامل موزه تقدیم کرد.
گفتنی است؛ وی به دلیل فعالیت های ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی اش از هرگونه فعالیت در کشور برزیل ممنوع شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Ov8vY

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا