اجتماعیشهری، جامعه

بازدید شهردار منطقه ۴ از فرآیند پروژه های عمرانی شمال شرق پایتخت

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۴ تهران در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای این منطقه گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در جهت رضایت و آسایش شهروندان اقدام مهم مدیریت شهری بوده که شکوفایی شهر را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” ضمن تبریک ایام باسعادت ماه ربیع الاول وآغاز اعیاد متبرک این ماه عزیز گفت: ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن بوده و در همین راستا رفاه و آرامش شهروندان جزء ضروری ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

او ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا و شد و شکوفایی این منطقه باشیم.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به خشنودی، امنیت و آسایش شهروندان می شود که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری به شمار می شود.

کمالی زاده تاکید کرد: این پروژه های عمرانی باید در اسرع وقت و به صورت بنیادی تکمیل شود و این یک حقیقت است که رضایت شهروندان در گرو تکمیل پروژه های عمرانی خواهد بود و تلاش مدیریت شهری بر این اساس است که شهروندان به حداکثر خواسته ها و مطالبات خود رسیده و روز به روز، شاهد ارتقاء و رشد شهرمان باشیم.

گفتنی است در این بازدید علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ به همراه معاونین حوزه ها و جمعی از مدیران شهری از پروژه های احداث ساختمان قرنطینه باغ پرندگان، اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، مخزن آب بوستان استقلال و مجتمع فرهنگی ورزشی قنات کوثر دیدن به عمل آورد.

شایان ذکر است در ادامه این بازدید شهردار منطقه ۴ با گشت زنی در معابر شهری این منطقه وضعیت محلات این منطقه را از نزدیک رصد و بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/UkIFi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا