اجتماعیشهری، جامعه

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ۲ پروژه راهگشا در شمال و غرب پایتخت

جامعه اقتصادی ،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران و زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، “هادی حق بین” معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران طی بازدیدی که با حضور “داود گودرزی” مشاور و دستیار شهردار تهران در حوزه امور مناطق و خدمات شهری و “مهدی صداقتی” سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران انجام شد، در کارگاه پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران حضور یافت تا روند پیشرفت این پروژه راهگشای عمرانی را ارزیابی کند.
عملیات اجرایی این دوربرگردان غیرهمسطح که به صورت یک زیرگذر در مسیر بزرگراه شهید چمران و در محدوده بوستان گفتگو طراحی شده است، از اوایل تیرماه امسال آغاز شد اما اجرای پروژه با توجه به تعدد معارضین و موانع اجرایی همچون کارگاه خط ۷ مترو، کابل برق فشار قوی، فیبرنوری و خط لوله انتقال آب با روندی نسبتا کند مواجه بوده است.
در نشستی که متعاقب بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران و با حضور”علی محمد مختاری” مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، “پرویز ظهراب زاده” معاون فنی و مهندسی شرکت متروی تهران و “ایمان صادق‌زاده” رئیس مرکز تهران هوشمند برگزار شد، مواردی از قبیل جابجایی و رفع معارض کارگاه خط ۷ مترو و درب ورودی بوستان گفتگو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این بازدید مقرر شد ورودی بوستان گفتگو در بزرگراه شهید چمران از دهم مهرماه سال جاری مسدود شود تا فضای اجرایی لازم برای پیشبرد عملیات احداث زیرگذر جنوب به جنوب این بزرگراه در اختیار مجریان پروژه قرار گیرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در ادامه این بازدید میدانی به اتفاق “داود گودرزی” مشاور و دستیار شهردار تهران در حوزه امور مناطق و خدمات شهری و “مهدی صداقتی” سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به کارگاه پروژه احداث زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی در منطقه ۲۲ رفت تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرایی این دوربرگردان غیرهمسطح قرار گیرد.
در جریان این بازدید که “مسعود نصرتی” شهردار منطقه ۲۲ نیز حضور داشت، گزارشی از روند پیشرفت عملیات اجرایی ارائه و تدابیری در جهت رفع معارضان ملکی پروژه اتخاذ شد.
پروژه احداث زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی که در بخش حدفاصل بلوار پژوهش تا بلوار اردستانی از زیر پل رودخانه وردآورد عبور می‌کند، با هدف افزایش مسیرهای دسترسی محلی به بزرگراه شهید همدانی و کاهش گردش‌های اضافی شهروندان طراحی و به مرحله اجرا رسیده است

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/MAPmd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا