اجتماعیشهری، جامعه

بازدید و رسیدگی شهردار منطقه ۱۰ به مسائل و مشکلات محله زنجان

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۱۰ در سلسله بازدیدهای مستمر خود از سطح محلات به منظور بررسی روند کمی و کیفی فعالیت های صورت گرفته و همچنین احصا و شناسایی مشکلات و معضلات موجود از محله زنجان بازدید کرد.
به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در راستای فراهم سازی بستر مناسب برای اجرای بهینه مسئولیت ها و وظایف مجید رباطی به اتفاق جمعی از معاونان اجرایی، مدیران، مشاور شهرسازی و دبیر شورایاری در محله زنجان حضور یافت و ضمن بازدید از کوچه ها و معابر این محله در جریان اقدامات و فعالیت های امور نگهداشت شهر در موضوعات شهرسازی، عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فضای سبز قرار گرفت.
در این پیمایش ۸ کیلومتری شهردار منطقه هدف از این بازدیدها را شناسایی مشکلات، اطلاع دقیق از مسایل و معضلات و تسریع در رفع آن ها عنوان کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق و اثر بخش و نظارت بر اجرای بهینه خدمات و فعالیت ها در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری و جلب رضایت شهروندان شد.
رباطی در بخشی از سخنان خود مزیت‌های بازدیدهای محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع معضلات نقاط مختلف می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی و اجرای پروژه های خردمقیاس، محلات را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد.
وی در خاتمه دستورات لازم بر آزادسازی معابر، افزایش قلمرو عمومی شهروندان، رفع خطر املاک فرسوده، طرح در کمیته و تخریب آن ها، اجرای عملیات اصلاح هندسی خیابان طوس تقاطع شهید زارع، کاشت درختچه در خیابان جیحون حدفاصل خیابان طوس تا دامپزشکی، روکش آسفالت ضلع شمالی خیابان دامپزشکی حدفاصل خیابان جیحون تا بزرگراه یادگار امام (ره) را به مسئولین ذی ریط ابلاغ کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/aAaCT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا