اجتماعیشهری، جامعه

بازنگری در طرح تفصیلی به حل مشکلات کوهستان های شمال تهران کمک می کند

اقنصاد جامعه؛بخش بزرگی از مشکلات حریم و هم چنین ارتفاعات شمال تهران به طرح تفصیلی شهر برمی گردد که بازنگری در آن می تواند به ساماندهی بهتر حریم منجر شود.

به گزارش اقتصاد حامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست مشترک با سید آرش حسینی میلانی عضو و رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران که با حضور مشاوران شورای اسلامی شهر، شهرداران نواحی ۲، ۳ و کوهستان و رئیس اداره حریم شهرداری منطقه یک برگزار شد، با بیان مطلب فوق افزود: هم اکنون متولی صیانت و بهره بردار از محدوده حریم هر دو یکی است که این خود بحث نگهداری و محافظت از حریم و ارتفاعات را با مشکل مواجه می کند.

موسوی گفت: تلاش مدیریت شهری در حریم و ارتفاعات، بر حفظ ارزش های اکولوژیک و تفرج گاهی آن استوار است و اساسا زیبایی کوهستان به این است که ما موزه ای به وسعت کوهستان در شهر داشته باشیم.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: نکته مهم دیگر در خصوص کوهستان بهره مندی از این نقاط به عنوان مراکزی برای مدیریت بحران در شرایط اضطراری است که لازمه ی آن فراهم نمودن امکانات و بسترهای لازم در این زمینه و مدیریت یکپارچه و متمرکز است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Pe0xy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا