آموزش و دانشگاهاجتماعیشهری، جامعه

بربرای نخستین بار، رونمایی از شمارنده‌ آنلاین معرفی‌شدگان آزمون استخدام بخش خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

جامعه اقتصادی؛؛در نخستین حضور آزمون استخدام بخش خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از شمارنده‌ آنلاین معرفی‌شدگان آزمون استخدام بخش خصوصی رونمایی شد. )
پس از دو سال وقفه در برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آزمون استخدام بخش خصوصی در نخستین حضور خود در نمایشگاه کتاب از شمارنده‌ آنلاین معرفی‌شدگان آزمون استخدام بخش خصوصی رونمایی کرد. بر اساس این شمارنده تا کنون بیش از ۷۸۰۰۰ رزومه از سوی کارفرمایان دعوت به همکاری شده‌اند.

به گزارش جامعه اقتصادی،آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف رفع نیازهای استخدامی صنایع مختلف کشور و بر اساس جدیدترین روش‌های روز جذب منابع انسانی در دنیا، اقدام به برگزاری آزمون‌های استخدامی در بخش خصوصی می‌کند. این آزمون با توجه به تجربه‌های داخلی و بین‌المللی طراحی شده است و بر اساس چهار ویژگی مهارت، دانش، توانایی‌های شخصیتی و مدرک به احراز صلاحیت شغلی هر فرد می‌پردازد.
از مواد این آزمون می‌توان به آزمون‌های متنوع شخصیت‌شناسی، بررسی دانش‌های عمومی و تخصصی، تسلط بر زبان‌های خارجی و مهارت‌سنجی و شایسته‌گزینی اشاره کرد. بر اساس این آزمون، معیارهای مورد نظر شرکت‌ها در آزمونی تخصصی سنجیده می‌شوند و نخبگان، متخصصان، فارغ‌التحصیلان و کارجویان متناسب با شاخص‌های شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان رتبه‌بندی خواهند شد.
حضور آزمون استخدام بخش خصوصی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت بسیار ارزشمند و خوبی برای معرفی روش‌های جدید جذب نیروی انسانی و استخدامی در راستای اشتغال افراد جویای کار است.
برپایی غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی همچون سرای دانش‌بنیان نمایشگاه کتاب تهران، در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و معرفی محصولات، خدمات و دستاوردهایشان است. این روزها، ظرفیت بالای شرکت‌های خلاق در ایجاد و رونق اشتغال کشور، در اکوسیستم نوآوری قابل لمس و مشاهده است.
همانطور که در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شد، دانش‌بنیان‌ها یکی از مولفه‌های قدرت و توسعه در هر کشور به شمار می‌روند یعنی خلق ثروت از یک ایده تولید محصولات و خدمات با ارزش و بر اساس تحقیق و دانش از سوی نخبگان. شرکت‌های دانش‌بنیان، مردم و مسئولان سه ضلع مثلث تحقق شعار امسال هستند.
امید است با مشارکت بیشتر دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های داخلی، مسیر ایجاد مشوق‌ها و شکوفایی در راستای توسعه‌ی بازار و خدمتگزاری شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان فراهم آید تا بیش از پیش بتوان از محصولات، خدمات و نوآوری‌های شرکت‌های خلاق بهره برد.
به نظر می‌رسد با توجه به وقفه دو ساله نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سی‌و‌سومین دوره از این نمایشگاه با استقبال گسترده مردم مواجه شود. سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت، به مدت ده روز در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق مجازی نیز با استفاده از سامانه در این نمایشگاه شرکت کنند

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/feArQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا