اجتماعیشهری، جامعه

برنامه‌ریزی برای آموزش ۳ هزار مدیر شهرداری تهران

جامعه اقتصادی؛جلسه شورای معاونان سازمان با هدف بررسی برنامه‌های انجام گرفته و میزان پیشرفت طرح‌های در دست اقدام، تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان و همچنین اهدای احکام تعدادی از روسای ادارات برگزار شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، در این جلسه مهندس اسماعیل سلیمی معاون پیشگیری و کاهش خطر و دکتر شاهین مظفری معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان گزارشی از برنامه‌های این معاونت‌ها ارائه و به تشریح اقدامات انجام گرفته پرداختند.

در ادامه دکتر علی نصیری رئیس سازمان با اشاره به جلسات برگزار شده با مجمع خیرین و نیز صورتجلسه سه جانبه با شهردار منطقه ۶ و دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری تهران در خصوص راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی سازمان از برنامه‌ریزی برای آموزش نظری و عملی مدیریت بحران به بیش از ۳ هزار تن از مدیران شهرداری تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

در ادامه این مراسم سرهنگ سیدهادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران به بررسی نقش و جایگاه یگان حفاظت شهرداری تهران و نیروهای تحت امر در این بخش پرداخت و از تعامل، همدلی، اعتماد به نفس، نگاه به آینده، شفافیت کار با انگیزه، انقلابی‌گری، جهادی بودن به عنوان ویژگی‌های خدمت در این بخش نام برد.

بنابراین گزارش، مراسم معارفه سرهنگ روح‌الله شیرزادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان برگزار و از خدمات سرهنگ محمدحسین یزدی فرمانده پیبشین یگان حفاظت تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه همچنین طی احکامی از سوی رئیس سازمان پیبشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مهندس علی ترابی به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران، مهندس عبدالجلال سعید رئیس اداره عملیات پاسخ، دکتر عریز اله سلیمی طاری رئیس اداره برنامه‌ریزی پاسخ و تمرین، مهندس  احسان  امامی رییس دپارتمان آموزش عالی علمی-کاربردی ایمنی، مدیریت بحران  و پدافند غیرعامل، علی  گوهری مشاور و مدیر مستندسازی و ریشه‌یابی حوادث و بحران‌ها، امیرمسعود لسانی رئیس اداره بازیابی پس از بحران، مهندس پدرام قودجانی رئیس  اداره  هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) و مهندس بهروز شریفی رئیس اداره مشارکت جامعه‌محور منصوب شدند.

بنابراین گزارش، همچنین در این جلسه  دکتر جلال الدین صدری  معاون مالی ، اداری و توسعه سرمایه انسانی به عنوان مدیر نمونه سازمان مورد تقدیر قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/t7y0s

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا