دسته بندی نشده

برپایی جشنواره تفریحی و ترافیکی در بوستان آموزش ترافیک منطقه ۱۹ در روز ملی حمل و نقل و رانندگان

جامعه اقتصادی ؛سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۹ از برپایی جشنواره تفریحی و ترافیکی در روز ملی حمل و نقل و رانندگان، در راستای ارج نهادن به خدمات شایسته رانندگان حمل و نقل همگانی و نقش بسزای آنها در امنیت رفت و آمد شهروندان خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان با اشاره به نامگذاری روز ملی حمل و نقل به منظور آگاه سازی جامعه،اهمیت نقش و جایگاه حمل و نقل گفت: به همین منظور در این جشنواره برنامه های متنوعی با همراهی کوتاه قامتان بلند همت، ۱۰۰ دانش آموز مدرسه دخترانه طلوع، دوچرخه سواران و مسابقه نقاشی با موضوع حمل و نقل پاک تدارک دیده شده است.
پنداریان بیان کرد: تمایل مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو میزان رضایتمندی آنها است و رعایت حریم شهروندی و حفظ آداب اسلامی و اجتماعی در حین انجام کار یکی از تعهداتی است که رانندگان شریف ناوگان حمل و نقل عمومی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا تقدیر از تاکسیرانان و اتوبوسرانان برتر و نمونه که به تخلفات رانندگی کمتر مرتکب شده و به تکریم ارباب رجوع اهمیت ویژه می دهند،راکب موتورسیکلت قانون مدارو دوچرخه سوار برتر، رانندگان دارای معلولیت و جانباز در این برنامه در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/oZhPe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا