اجتماعیشهری، جامعه

برپایی طولانی ترین میز خدمت سلامت پایتخت در بلوار کشاورز

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۶ از اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه هفته ملی سلامت در قلب پایتخت خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی منطقه شش، رضا محمدی شهردار منطقه بیان اینکه روز جهانی و هفته ملی سلامت فرصتی مناسب برای هم افزایی نهادهای متولی، در جهت دهی فعالیتها و برنامه های حوزه سلامت است افزود: با توجه به سهم و جایگاه ویژه شهرداری در آموزش و ارتقا سلامت شهروندان و همچنین وجود ظرفیتهای ویژه در این حوزه ، اداره سلامت منطقه با مشارکت ذینفعان این حوزه برنامه هایی را به بهانه این هفته پیش بینی نموده است.

وی در تشریح جزییات خاطرنشان کرد: برپایی بیش از ۲۰ میز خدمت در مساجد منتخب، میادین میوه و تره بار و اماکن پر تردد، برگزاری بیش از ۳۰ عنوان کارگاه آموزشی، بازدید از مراکز سالمندان و افراد دارای معلولیت، بازدید از ۱۲ بیمارستان منتخب سطح منطقه، اجرای تورهای گردشگری ویژه اعضای کانون های سلامت،اجرای تئاتر با همکاری مر کز فراموز نفس پاک در مدارس منتخب و …از جمله خدمات ارائه شده به شهروندان در این هفته خواهد بود.

محمدی با اشاره به میزبانی منطقه از جشنواره حال خوب سالمندی در بوستان لاله گفت: این اتفاق فرصت مغتنمی برای خدمت به قشر سالمند است در این فرصت پیاده روی اعضای کانون سالمندان، زنگ تحرک، استیج، فضاساری آب نمای بوستان لاله و ارائه خدمات سلامت با مشارکت بیش از ۲۰ بیمارستان دولتی و غیر دولتی، عکاسخانه، گذر خاطره، چایخانه از برنامه های پیش بینی شده این رویداد خواهد بود.

وی همچنین از استقرار اتوبوس سلامت در میدان ولیعصر (عج) و نیز برپایی بزرگترین میز ارائه دهنده خدمات سلامت و برپایی بزرگترین جشنواره غذا در بلوار کشاورز این منطقه خبر داد.

گفتنی است؛ برنامه های هفته سلامت با شعار «حال خوب زندگی» از روز شنبه، ۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/xvnE2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا