اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری اختتامیه مسابقات تیم های عملیاتی دوام مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در منطقه یک

جامعه اقتصادی ؛ مراسم اختتامیه مسابقات تیم های عملیاتی دوام مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور شهردار منطقه یک، رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران و … در سرای محله جماران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مراسم اختتاحیه این مسابقات با حضور سیدمهدی صباغ شهردار این منطقه، نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، معاونین و کارشناسان این سازمان، روسای ستادهای بحران مناطق ۲۲ گانه و اعضای تیم های برتر این مسابقات به میزبانی منطقه یک در سرای محله جماران برگزار شد.

در این مراسم شهردار منطقه یک ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالتهای ستاد مدیریت بحران منطقه و جذب نیروهای دوام در محلات، بر اهمیت نقش مردم در اجرای برنامه‌های مدیریت بحران و موفقیت عملیات مرتبط با آن تاکید کرد.

نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران نیز ضمن تشکر از میزبانی منطقه یک در این مراسم، مدوامت در برگزاری این مسابقات در سنوات آینده را لازم و کاربردی قلمداد کرد.
.
در پایان این مراسم از تیم های مناطق ۶، ۱۷ و ۴ به عنوان سه تیم اول این مسابقات و تیم منطقه یک به عنوان تیم اخلاق با اهدا لوح و جایزه نقدی تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/jHo1P

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا