اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری بیش از ۳۰تور گردشگری در محلات منطقه ۴

جامعه اقتصادی ؛ سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ خبر داد : دهها برنامه فرهنگی شامل تورهای تهران گردی ، مسابقه ، نمایشگاه عکس ، تور دوچرخه سواری و ….. از ۱۱ تا ۱۸ مهر ماه در هفته تهران برگزار می شود.

به گزارش  جامعه اقتصادی و به نق لازروابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ،سید حمید رضا میر ابوطالبی ضمن گرامیداشت هفته تهران برنامه هائی را که در همین ارتباط پیش بینی شده اعلام کرد و گفت: اداره گردشگری منطقه ۴ در راستای تحقق شعار ارزشی تهران ، شهر تلاش و سرزندگی برنامه هائی را تدارک دیده که از ۱۱ مهر آغاز شده و تا ۱۸ مهر ماه در سطح محلات ۲۰ گانه برگزار می شود.

او به اعلام برنامه ها پرداخت و گفت : بیش از ۳۰ تور گردشگری ، تقدیر از فعالان حوزه گردشگری در محلات ، توزیع بلیط نیم بها باغ پرندگان ، مسابقه عکاسی از اماکن گردشگری شهر تهران ، نمایشگاه عکس تهران و جاذبه های گردشگری منطقه ۴ از جمله برنامه هائی استکه با مشارکت نواحی ۹ گانه در محلات برگزار می شوند.

میرابوطالبی همچنین به برپائی نشست تخصصی تهران شناسی با حضور دبیران و فعالان حوزه گردشگری محلات منطقه ۴ در ساختمان شهرداری منطقه ۴ اشاره کرد و گفت : با هدف برنامه ریزی صحیح در جهت تبلیغات مناسب و جذاب در خصوص اماکن تفریحی و گردشی شهر تهران روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه نشست تخصصی تهران شناسی برگزار می شود.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از برگزاری بازی های تهران قدیم در مدرسه باغچه بان خبر داد و به برپائی نمایشگاه آثار هنری مهاصر در مدرسه باغچه بان اشاره کرد که روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه برای ۲۰ نفر از دانش آموزان پایه اول این مدرسه اجرا شد.

آخرین برنامه های که میر ابوطالبی در رابطه با هفته تهران به آن اشاره داشت اعزام شهروندان به نمایشگاه های تخصصی گردشگری استکه تاکنون ۱۲۰نفر از شهروندان را به نمایشگاه های عشایر و روستا و زنان و تولیدات ملی اعزام کرده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/PXWAf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا