اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) در منطقه٨

مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)و روز دختر در سرای محله فدک، با حضور شهردار منطقه ٨، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٨ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
محمد بنی‌حسن، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٨، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: معرفی ویژگی‌های ارزنده حضرت معصومه (س) با تأکید بر کرامت و مهربانی ایشان، ایجاد همدلی و نشاط، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در بین دختران و … از اهداف اجرای ویژه‌برنامه‌ای است که به مناسبت اینروز برنامه‌ریزی شد تا بتوان به درک ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) و تبیین جایگاه معنوی آن حضرت پی برد و قدم برداشت.
بنی‌حسن در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها گفت: مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، ورزشی، سرگرمی از جمله اکران فیلم ویژه کودکان، پذیرایی نهار، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی به همراه اهداء جوایز، شعبده‌بازی، تقلید صدا، اجرای نمایش عروسکی و… اجرا شد .
همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه از برگزاری جشن ویژه دختران کوشا خبر داد و گفت: دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی دختران کوشا(کودک کار) به مناسبت روز جهانی منع کار کودک همزمان با جشن میلاد حضرت معصومه (س) باهدف حمایت و توجه ویژه به این قشر از کودکان برگزار شد.
گفتنی است این مراسم با حضور جمعی از کودکان کار و دختران کم‌برخوردار ٩ الی ١٨ سال برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ARy04

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا