اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری جلسه هماهنگی امور انتظامی، ترافیکی و خدمات رسان یوم الله ۲۲ بهمن

اقتصاد جامعه،جلسه ستاد هماهنگی امور انتظامی، ترافیکی و خدماتی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور شهردار منطقه۹، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و ادارات نظامی، انتظامی و خدمات رسان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه، با اشاره به فراگیری پیک ششم بیماری کرونا گفت: سعی کردیم ضمن حفظ پروتکل های بهداشتی، مقدمات برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن را ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: جشن پیروزی انقلاب، جشنی ملی، فراگیر و متعلق به آحاد مردم است و مدیریت شهری سعی دارد فضایی ایجاد کند تا در هر صورت اعم از حضور فردی یا راهپیمائی خودروئی زمینه حضور هر چه باشکوهتر مردم در مراسم فراهم شود.
شهردار منطقه۹ در ادامه با تشریح جزئیات اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری و محیط زیست افزود: در آستانه یوم الله ۲۲بهمن، شهرداری منطقه همانند سنوات پیشین نسبت به فضاسازی مسیرهای منتهی به میدان آزادی برای برگزاری این مراسم باشکوه اقدام کرده است.
وی عنوان کرد: عملیات شستشو و رفت و روب معابر ، لایروبی انهار، ایمن سازی، پاکسازی مبلمان شهری، شستشوی و پاکسازی بدنه و نمای شهری از جمله اقدامات صورت گرفته، قبل از برگزاری مراسم ۲۲بهمن می باشد.
خسروی در ادامه بیان کرد: رسیدگی و بهبود در نگهداشت شهر به خصوص در روزهای منتهی به ۲۲ بهمن، فضاسازی مناسب قسمت غربی پایتخت به وسیله نصب بنر و پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، نصب ریسه های نوری و آذین بندی خیابان و میدان آزادی و میادین شاخص، از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه است.
در ادامه ی این جلسه، حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: باید فضایی در شهر ایجاد شود که همه احساس کنند، اتفاقی در شهر افتاده است لذا باید اقدامات مناسبی در شان یوم الله ۲۲ بهمن انجام گیرد.
وی در ادامه با اشاره به پویش پرچم گفت: « پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار»، پویشی است با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر که باید آحاد مردم در آن مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: پرچم مقدس ایران اسلامی نماد انقلاب اسلامی است و باید بر سر در همه خانه ها‌، مدارس، مغازه‌ها، محل‌کار یا معابر عمومی نصب شود تا شهر فضایی انقلابی و حماسی به خود گیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص همه گیری بیماری کرونا، بصورت لحظه ای با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در ارتباط هستیم تا تصمیمات لازم برای برگزاری باشکوه جشن ملی انقلاب اسلامی اتخاد شود.
گفتنی است ادارات نظامی، انتظامی و خدمات رسان مسئول در راهپیمائی ۲۲ بهمن، در این جلسه حضور یافته و با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر به بحث و تبادل نظر پیرامون مراسم یوم الله ۲۲ بهمن پرداختند.
شایان ذکر است، در این جلسه عنوان شد با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا تصمیمات نهایی برای برگزاری مراسم یوم الله ۲۲بهمن در روزهای آینده اتخاد خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/HqjiE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا