اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری سیزدهمین باشگاه علوم زمین مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

اقتصاد جامعه؛مرکز علوم و ستاره شناسی تهران از برگزاری سیزدهمین باشگاه علوم زمین به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام این مرکز در روز پنج شنبه سوم مهرماه، ساعت ۱۱ صبح خبر داد.

به گزارش اقتصاد حامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: روز پنج شنبه ٣ مهر ۱۳۹۹ ، سیزدهمین نشست باشگاه علوم زمین مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، به صورت غیرحضوری (زنده) برگزار خواهد بود.

وی افزود: در این نشست اولین سخنرانی توسط سپیده سرور با عنوان «سنگ لابرادوریت»، در ساعت یازده، دومین سخنرانی توسط الهه حسن بیگی با عنوان« راه اندازی کسب و کار اینترنتی با استفاده از سنگ های قیمتی» در ساعت سیزده، سومین سخنرانی توسط کیمیا عجایبی با عنوان « زمین شناس زمین دوست هستیم یا دشمنیم؟» در ساعت شانزده و آخرین سخنرانی توسط نیکو شیرود با عنوان«اثرات پزشکی فلزات سنگین و محصولات کشاورزی» در ساعت بیست ارائه خواهد شد.

چیذری خاطرنشان شد: باشگاه علوم زمین این مرکز ، تا اطلاع ثانوی، پنجشنبه هر ماه به صورت لایو(زنده) در صفحه اینستاگرام مرکز علوم برگزار می شود.

،

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/b29fj

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا