اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری نشست تخصصی بررسی طرح مطالعاتی محله خلازیر

جامعه اقتصادی :نشست بررسی طرح مطالعاتی خلازیر با هدف بررسی موضوع وضعیت موجود و راههای ساماندهی آن با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت ساماندهی و تیم مشاوران این حوزه برگزار شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در این نشست با تاکید بر لزوم بررسی علمی و دقیق مساله برای حل آن عنوان کرد: دغدغه ما در شرکت ساماندهی در قدم اول شناسایی فضای موجود و شناسایی دلیل ایجاد این فضای نامناسب شهری در محله خلازیر است که باعث شده تا این منطقه به یکی از مراکز اصلی تجمع ضایعات فروشان تبدیل شود.
وی با بیان این که امروز خلازیر تبدیل به ایستگاه مبادلاتی برای توزیع ضایعات به سایر مناطق کشور است، تصریح کرد: پس از شناسایی علت تجمع و انباشت این فعالیت در این منطقه، می‌توان بررسی کارشناسی دقیق‌تری برای ساماندهی آن انجام داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان اظهار کرد: هدف ما تنها جمع آوری واحدهای ضایعات‌فروشی نیست بلکه باید شرایط لازم را برای ساماندهی آنها فراهم کنیم و این امر باید با اجرای طرح هایی علمی و عملیاتی در این حوزه انجام شود تا باعث تحمیل هزینه‌های بیشتر به شهر نشود.

‏‎

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LGvbk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا