اجتماعیشهری، جامعه

بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در منطقه۴

جامعه اقتصادی :شهردار منطقه ۴ گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و آیینی با شعار (امامِ وعده های صادق) در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ برگزار می شود.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاه ضمن تسلیت ایام سوگواری ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: بمناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ویژه برنامه هایی با هدف پرداختن به موضوع رساله فلسطین مظلوم از منظر امام(ره)، تبیین دیدگاه و اندیشه های شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، پرداختن به موضوع ملاک‌های دولت انقلابی از منظر امام(ره)، پاسداشت یاد و خاطر شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و… در سطح محلات ۲۰گانه و پردیس فرهنگی این منطقه برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرای کیفی برنامه های ارتحال امام افزود: هویت بخشی و فضاسازی شهری، تولید، نشر و بازنشر محتوای مرتبط با شعار محوری، برگزاری مراسم و نشست های گفتمانی در خصوص معرفی و تبیین نقش حضرت امام خمینی(ره) در مردم سالاری دینی و قیام ۱۵خرداد، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره با حضور راویان و شاعران از برنامه های اجرایی خواهد بود.
برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، بازخوانی و اجرای سرود های حماسی، برگزاری کارگاه های هنری و… دیگر برنامه هایی بود که شهردار منطقه۴ به آن اشاره کرد و گفت: این برنامه ها روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه در محلات، مراکز فرهنگی، میادین، مساجد، معابر پرتردد و… منطقه ۴ برگزار می شود.
کمالی زاه در ادامه گفت: پردیس فرهنگی هنری منطقه۴ با عنوان امام قدس همگام با سایر مناطق شهرداری تهران در ضلع شرقی حرم مطهر با اجرای فعالیت های فرهنگی هنری روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد میزبان سوگواران خواهد بود.
وی در پایان افزود: در این پردیس فعالیت های فرهنگی هنری با برپایی نمایشگاه عکس، توزیع محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، غرفه کودکان، کرسی های آزاد اندیشی، غرفه خانواده و بانوان، برپایی موکب پذیرایی محبان الرضا(ع) و چایخانه پذیرای عزاداران خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/IOL8D

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا