اجتماعیشهری، جامعه

بهرام نکاحی : همکاری و مناسبات اتوبوسرانی با مناطق ۲۲ گانه تهران تقویت می شود

جامعه اقتصادی؛شهردار منطقه ۲۱ در دیدار با مدیرعامل اتوبوسرانی تهران از آغاز به کار ریل باس با همکاری شرکت راه‌آهن در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی در دیدار با شهردار منطقه ۲۱ تهران با تشریح شرایط فعلی اتوبوسرانی تهران، فرهنگ‌سازی در تمامی سطوح را اولویت مهم خود برشمرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران فرهنگ سازی را زمینه‌ساز تحولی شگرف در بهره مندی شهروندان از خدمات اتوبوسرانی دانست و افزود: توسعه اطلاع رسانی و خدمات رسانه‌ای در فهرست برنامه های این شرکت قرار دارد و به زودی طرح های موثری را اجرا خواهیم کرد.
وی ضرورت تعامل هرچه بهتر و بیشتر با مناطق شهرداری را یادآور شد و گفت: جلسات هماهنگی و هم اندیشی مستمری را با شهرداران مناطق برنامه‌ریزی می‌کنیم تا با همفکری و کمک متقابل نسبت به حل مشکلات اتوبوسرانی توفیق بهتری داشته باشیم.
نکاحی از اجرای مطالعات و برنامه ریزی پژوهشی در دانشگاه تهران برای بهسازی خطوط اتوبوسرانی خبر داد و آشنایی هر چه بیشتر از وضعیت اتوبوسرانی مناطق را زمینه‌ساز سرعت یافتن حل مشکلات عنوان کرد.
حسین کاشانی پور، شهردار منطقه ۲۱ هم ضمن تشکر از زحمات شرکت واحد اتوبوسرانی در توسعه حمل و نقل عمومی و رفاه شهروندان، نصاب عدالت و بودجه‌بندی عادلانه را در انجام ماموریت های شهری یادآور شد و افزود تلاش میکنیم با همکاری و مشارکت شرکت واحد اتوبوسرانی معضلات حمل و نقل محدوده منطقه ۲۱ را مرتفع نماییم.
شهردار منطقه ۲۱ ضرورت توسعه ایستگاه ها و اتوبوس های سطح منطقه را خواستار شد و اعلام آمادگی کرد، از هر نوع همکاری و مشارکت در این زمینه استقبال خواهد کرد.
حسین کاشانی پور در خاتمه به اجرای مقدمات راه اندازی ریل باس با همکاری شرکت راه آهن اشاره کرد و گفت: از هر ظرفیتی برای افزایش رفاه مردم و شهروندان بهره می بریم.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/zpwef

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا