اجتماعیشهری، جامعه

بهره‌برداری۱۳۷ پروژه با اعتبار ۴۹۰ میلیارد تومانی در منطقه یک

اقتصاد جامعه ِمهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران  ۱۳۷گفتک  پروژه شهری در منطقه یک تهران امروز و در قالب صدوهفتمین پویش امید و افتخار با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اقتصاد جامعه ، مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران در صدوهفتمین پویش امید و افتخار با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران   گفت: امروز ۱۳۷ پروژه با اعتبار ۴۹۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید که عمده این پروژه‌ها در سال جاری آغاز شده بود و در انتهای سال نیز به پایان رسید و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در میان این پروژه‌ها ۶۳ پروژه عمرانی، ۲۷ پروژه ترافیکی، ۲۵ پروژه فرهنگی و ۲۱ پروژه خدمات شهری وجود دارد که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به ایمن‌سازی و رفع خطر کانال آب زیر میدان تجریش، احداث تفرجگاه خرگوش دره در فاز نخست و آسفالت‌ریزی به میزان ۷۷ هزار تن ظرف یکسال گذشته اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در ادامه با آسفالت‌ریزی ۷۷ هزار تنی روکش آسفالت‌ ۳۳۰ معبر بهسازی شد. قطعا در ادامه روند سال جاری در سال آینده نیز مجموعه‌های ورزشی قیطریه، ازگل، گلاب دره و باغ فردوس تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید. تا پایان بهار سال آینده مجتمع قائم نیز تکمیل خواهد شد که به این ترتیب چیزی حدود ۱۸ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی و فرهنگی منطقه اضافه خواهد شد.

صباغ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ساماندهی دستفروشان در میدان تجریش اشاره کرد و گفت: ساماندهی دستفروشان دراین منطقه به بهترین شکل ممکن انجام شده و باعث شده که دستفروشان دوباره به این محدوده باز نگردند، موضوعی که موجب رضایت مردم و کسبه این محدوده شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/hpwsC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا