اجتماعیشهری، جامعه

بهسازی فضای شهری با اجرای طرح نگهداشت شهر در بزرگراه شهید یاسینی

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه۱۳ از رسیدگی ویژه به خیابان های پیروزی، تیموری فر و بزرگراه شهید یاسینی در قالب طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر با رویکرد در چهارمین پنجشنبه شهریور ماه خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون طرح نگهداشت پنجشنبه ها در خیابان های اصلی و محور های منتخب اجرایی شده است، گفت : این طرح که به عنوان طرح های اولویت دار شهرداری تهران و منطقه۱۳ است، همچون پنجشنبه های گذشته در ضلع شمال و جنوب خیابان پیروزی نواحی یک و دو ، خیابان تیموری فر ناحیه۳ و جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی ناحیه۴ به اجرا در آمد.
او افزود: در این طرح، گروه های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل ها و واحد ۱۳۷ با همه تجهیزات حضور فعال داشتند و با نظارت رییس خدمات شهری منطقه و شهرداران نواحی در راستای اقدامات مورد مطالبه شهروندان و چالش های محلات ، خدمت رسانی کردند.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: برای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، این طرح در قالب اقداماتی از قبیل لایروبی نهرها، شستشوی المان‌ها و سیمای شهری، امحای پوستر و تبلیغات غیرمجاز، رفت‌وروب خیابان‌های اصلی و محلات، اقدامات زیست‌محیطی، بازپیرایی و آراستن فضای سبز و ایمن‌سازی معابرشهری و… با کیفیت و جدیت به اجرا در آمد.
محمدهادی علی‌احمدی در خصوص رسیدگی به محور جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی تصریح کرد: روزانه هزاران خودرو از این محور به عنوان مبادی شرق تهران به پایتخت تردد دارند و رسیدگی و نگهداشت این مسیر از سوی معاونت خدمات شهری منطقه ضرورت دارد و در این راستا نظافت و شستشوی حاشیه بزرگراه انجام و کمک به سزایی به ساماندهی فضای سبز میانی و حاشیه این بزرگراه و رسیدگی به علائم ترافیکی و جداول می کند. ضمن اینکه، لایروبی چند کیلومتری نهرها بزرگراه نیز به شکل ویژه انجام می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/idRhe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا