اجتماعیشهری، جامعه

بهسازی مخازن زباله تا احداث نیروگاههای خورشیدی در منطقه ۲۱

جامعه اقتصادی ؛نگاهی به کارنامه عملکردی شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه خدمات شهری و محیط زیست در شش ماهه نخست سال ۱۴٠۲ حکایت از تحول جدی در ارائه خدمات شهری در محلات ۱۳ گانه منطقه دارد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ یکی از اولویت های مهم شهرداری را در سال جاری، کاهش مشکلات شهروندان در حوزه خدمات شهری و محیط زیست بیان کرد که در همین راستا توسعه خدمات در این حوزه اتفاق افتاد.

وی با اشاره به خدمات شهری در این منطقه گفت: تعمیر و بهسازی مخازن ۴۵۰ عدد، نصب و تعویض مخازن مستهلک با نو ۲۰۰ عدد، پاکسازی و تسطیح دوهزار و ۸۰۰ مترمکعب از زمین های بایر و بی دفاع شهری، اجرای طرح هم سطح سازی زیرمخازن توسط اکیپ ۱۳۷ به تعداد ۱۱۰ عدد، اجرای طرح کف سازی انهار شرقی و غربی با مشارکت معاونت عمران به تعداد یکهزار و ۳۰۰ مترطول به پایان رسیده است.

شهردار منطقه ۲۱ اظهار داشت: احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰ کیلووات در ساختمان شماره ۲، طرح ساماندهی دستفروشان و بساط گستران با احداث سازه در داخل پارکینگ ایران خودرو، و استقرار ۴۰ غرفه در بلوار ایران خودرو جنوبی، لایروبی انهار روباز و روبسته ۸۶۴ هزار مترطول در منطقه، کاشت درختچه بیش از ۹ هزار اصله در بوستان ها و فضای سبز منطقه صورت گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/259GD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا