اجتماعیشهری، جامعه

بوستان ستارخان صاحب خانه مادرو کودک می شود

جامعه اقتصادی ،شهردار منطقه۲ گفت: با هدف افزایش امکانات خدماتی و رفاهی در بوستان ها، خانه مادر و کودک در بوستان ستارخان احداث می شود.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی درنشست کمیته اجرایی باز پیرایی بوستان ستارخان به عنوان بوستان دوستدار کودک گفت: با توجه به اهمیت ارتقای کیفیت زندگی کودکان به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار ،اجرای طرح محله دوستدار کودک در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.
وی افزود:محله دوستدار کودک، محله‌ای است که نیازهای کودکان را در کانون توجه قرار داده و در راستای توسعه، مناسب سازی و بسترسازی از منظر کالبدی و اجتماعی محله برای فعالیت کودکان تلاش می‌کند تا آنها نیز مانند سایر شهروندان منطبق با نیازهایشان بتوانند در محله و شهر زندگی کنند.
صالحی با اشاره به اینکه اجرای طرح بوستان ستارخان به عنوان بوستان دوستدار کودک در مرحله مطالعاتی و طراحی است گفت: در طراحی این بوستان نیاز گروه های سنی کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گرفته ودر بخش کالبدی ایجاد فضای بازی ایمن و تعاملی برای کودک و خانواده طراحی شده است .
شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با ایجاد فضای ورزشی و تفریحی ، به منظور تامین رفاه و آسایش مادران دارای کودک خردسال، خانه مادر و کودک به عنوان یکی از فضاهای الزامی بوستان دوستدار کودک احداث می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/roPow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا