اجتماعیشهری، جامعه

تأثیر مستقیم اقدامات ترافیکی مناطق بر ایمنی و آرامش شهروندان

جامعه اقتصادی ؛در چهارمین جلسه هماهنگی رؤسای ادارات نظارت و اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه ۸، تأثیر اقدامات ترافیکی مناطق بر ایمنی و آرامش شهروندان، مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش  جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در ابتدای این جلسه، مجید سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک آن منطقه ضمن معرفی منطقه ۸، تقویت سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی را با توجه به تراکم جمعیت آن منطقه، از جمله اقدامات انجام شده اعلام کرد.

در ادامه، معاون امور زیرساخت و بهره‌برداری اداره‌کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تقدیر از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ در اجرای سیاست‌های شهرداری تهران، جمع‌آوری پل‌های زائد عابر پیاده را از جمله اقدامات مؤثر این منطقه عنوان کرد.

یحیی صادقی جهانی با تأکید بر اهمیت حوزه حمل و نقل و ترافیک در مناطق گفت: اقدامات این حوزه در مناطق، علاوه بر تأمین ایمنی شهروندان، با آرامش روان آنان نیز ارتباط مستقیم دارد و باید تلاش کرد تا اثرات منفی ترافیک کمتر شود.

وی ظرفیت، توانمندی و تأثیرگذاری حوزه ترافیک در مناطق را بسیار بالا دانست و خواستار تعامل و مشارکت هرچه بیشتر مناطق با ادارات ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شد.

در ادامه این جلسه نیز گزارش عملکرد، نقاط ضعف‌ و قوت و چالش‌های مناطق ۱۱ و ۲۲ در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر مواردی از جمله  اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سرقت المان‌ها و تجهیزات ترافیکی، وضعیت ایمنی، آشکارسازی و همسطح‌سازی معابر، وضعیت اکیپ نگهداشت، امدادرسانی و …  تاکید شد.

گفتنی است، مقرر شد در نشست آینده این معاونت، گزارش عملکرد مناطق یک و ده در حوزه حمل و نقل و ترافیک مناطق، در دستور کار قرار گرفته و نسبت به ارائه آن اقدام شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/aRGbc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا