اجتماعیشهری، جامعه

تاکسیرانان سفیران مدیریت شهری هستند

جامعه اقتصادی :در نشست رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با سرپرست ، مدیران و پرسنل روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران که در آستانه روز روابط عمومی برگزار شد ، از پروژه برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به عنوان یکی از  مهمترین و شاخص‌ترین پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ یاد شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازز روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، این نشست با حضور عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی ، صادق وفایی نیکو معاون تبلیغات مرکز ارتباطات ، حسن رضایی سرپرست روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

 رانندگان تاکسی ، سفیران مدیریت شهری
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این نشست ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و هفته روابط عمومی گفت: راننده‌های تاکسی می‌توانند سفیران مدیریت شهری باشند که به هویت شهری و سازمانی کمک کنند و وجود این تعداد نیروی انسانی آرزوی هر سازمان و مجموعه‌ای است.
وی افزود: در این دوره مدیریت شهری به روابط عمومی هرگز نگاه سنتی نداشته ایم و جایگاه این نهاد ارتقای جدی پیدا کرده است و وظیفه‌اش نگهداری و ارتقای تصویر سازمانی است.
سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: موضوع تبلیغات در رسانه به‌شدت تحقیقاتی و دقیق است، همین طور که در دنیا هم هزینه‌های بسیاری برای آن صرف می‌شود.
محمدخانی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز که دنیای تصویر ملاحظات بسیاری را دربر می‌گیرد باید در روند کار به آن توجه کنیم و همه اینها نیازمند طراحان خلاقانه است.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تاکید کرد: از نظر من یکی از مهمترین موضوعاتی که در سال جاری از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود ، پروژه برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران است و باید متناسب با این ظرفیت تبلیغاتی بزرگ، کمپین تبلیغاتی بزرگی هم پیش‌بینی شود و از این فرصت طلایی برای ری‌برندینگ سازمان تاکسیرانی و تاکسیرانان استفاده شود.
به گفته وی سال ۱۴۰۳ نقطه عطفی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با اجرای پروژه برقی سازی و ورود تاکسی‌های برقی است.

 نیاز به نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران بیش از پیش احساس می‌شود

در این نشست سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز با اشاره به برقی‌سازی ناوگان تاکسیرانی تهران، گفت: بیش از ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت وجود دارد که نیمی از آن‌ها فرسوده است.بر همین اساس در سال ۱۴۰۳ تعدادی زیادی تاکسی و ون برقی از سوی شهرداری تهران و وزارت صمت وارد چرخه حمل‌ونقل خواهد شد.
شادی مالکی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی در حال گذر مدیریت از سنتی به مدرن است و باتوجه به نیمی از فرسودگی ناوگان، نیاز به نوسازی بیش از پیش احساس می‌شود. شهرداری تهران افزایش چشمگیری را برای نوسازی ناوگان اختصاص داده است که این مهم برای اولین‌بار در تاریخ تاکسیرانی اتفاق افتاده است. همچنین برای نخستین‌بار هم بودجه‌ای جهت بهسازی خودروها اختصاص یافت و تسهیلات به رانندگان تعلق می‌گیرد.
مالکی افزود: همچنین خدمات درمانی مناسب، خدمات رفاهی، خدمات تعمیرگاهی، کمک به بیماران صعب‌العلاج و نظارت هوشمند بر حمل‌ونقل از دیگر رویکردهای این سازمان است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ تاکسیرانی تهران جمعیت نیم‌میلیونی دارد و متاسفانه ۱۰ هزار تاکسیران ما بیمه تامین اجتماعی ندارند که پیگیر موضوع هستیم.
به گفته مالکی در سال گذشته موفق شدیم بیش از ۲۲ هزار تاکسیران را بیمه تکمیلی کنیم.

 گرامیداشت روز روابط عمومی

بر اساس این گزارش در پایان این نشست رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سرپرست سازمان تاکسیرانی بار دیگر با گرامیداشت روز و هفته روابط عمومی از پرسنل اداره روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تقدیر و تشکر کردند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/jtQLO

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا