اجتماعیشهری، جامعه

تبلیغات شهری یکی از تاثیرگذارترین رسانه‌های شهری است

اقتصاد جامعه؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: یکی از سریع ترین و تاثیر

گذارترین رسانه ها در شهر تهران تبلیغات شهری است چراکه همه مردم در سطح شهر آن را

مشاهده می‌کنند به همین دلیل برگزاری چنین کارگاه‌های را برای خلق آثار هنری بسبار تاثیرگذار

میدانم.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، محمدرضا

جوادی یگانه در بازدید خود از اولین کارگاه هنرهای تجسمی که در خانه اتحادیه در حال برگزاری است، گفت:

ایده اصلی شهرداری تهران در دوره جدید با شعار تهران شهری برای همه همراه است و برای تحقق این شعار

نیازمند فراهم‌ کردن شرایط مناسب برای همه مردم هستیم.

وی با بیان اینکه دوره‌های جدیدی از جشن‌ها را در شهر تهران شاهد خواهیم بود، افزود: این دوره از تولد حضرت

زهرا(س) در ۲۵ بهمن ماه آغاز و تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اقدامات بسیار مناسب سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: سازمان زیباسازی

با گردآوری هنرمندان از سراسر کشور باعث شده که آنها علاوه بر گفتگو کردن با یکدیگر، بر سر یک موضوع نیز

به خوبی به تعامل برسند.

جوادی یگانه ادامه داد: بخش‌های مختلف هنری با جمع شدن کنار یکدیگر به یک نگاه مشترک می‌رسند. در

گذشته نقدهای زیادی به کار فرهنگی و هنری تهران وارد میشد چراکه ابعاد مختلف یک اثر هنری جدا از یکدیگر

بودند و سازگاری با هم نداشتند.

وی با بیان اینکه طی چند ماه گذشته تبلیغات شهری بسیار چشم گیر و موفق بوده و همه مخاطبان بیرونی

شهر تهران از آن تقدیر کرده‌اند، اظهار کرد: هرچه سطح کارهای هنری بالاتر رود و از عناصر هنری و جذابیت

های بصری استفاده کنیم شاهد موفقیت بیشتر در فعالیت های شهرداری خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/40yXP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا