اجتماعیشهری، جامعه

مالکی گفت:

تجزیه و تحلیل هوشمند می‌تواند با افزایش نظارت، بهره‌وری ناوگان را افزایش دهد

جامعه اقتصادی ؛ سرپرست سازمان تاکسیرانی به منظور آشنایی با دستاوردها و زیرساخت‌های سازمان در زمینه استفاده از سامانه‌های هوشمند، از سرویس رصد خانه مجازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران بازدیدکرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، شادی مالکی ضمن اشاره به اینکه این سازمان یکی از سازمانهای پیشرو در بکارگیری سامانه های هوشمند به منظور شناسایی و رصد فعالیتهای حوزه حمل و نقل بویژه تاکسی و امکان تعامل بین مودهای حمل و نقلی است. ایشان به بروزرسانی زیرساخت‌های سازمان در زمینه استفاده از سامانه های هوشمند تصمیم گیری، تاکسی‌های اینترنتی، الکترونیکی کردن منابع و عملکرد سازمان تاکسیرانی در سامانه جامع مدیریت هوشمند تاکید کرد.
ایشان به اهمیت هوشمند سازی فرآیندها و فعالیت های سازمان تاکسیرانی به ویژه در حوزه های نظارتی، رصد تقاضای سفر، اعزام هوشمند ناوگان، مدیریت مصرف سوخت یارانه ای، شناسایی خلاء های حمل و نقل و تاکسی های غیر فعال ونیز ایجاد انگیزه بین تاکسیران و مسافران برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک کرایه در اپلیکیشن شهرزاد اشاره کرد و افزود درآینده‌ای نزدیک، برای هم‌آفزایی بیشتر این موضوع با همکاری «سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری» مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت. در ادامه بیات، معاون هوشمندسازی و کسب وکارهای نوین سازمان ضمن تشریح فعالیت اداره سامانه های هوشمند، گزارشی از اجرای پروژه‌های هوشمندسازی این مرکز تحت نظارت سازمان ارائه داد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/YcZgt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا