اجتماعیشهری، جامعه

تجهیز بوستان های منطقه۲ به مبلمان توان یاب

اقتصاد جامعه؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با اجرای طرح مناسب سازی معابر و بوستان ها ،نصب مبلمان ویژه افراد توان یاب در بوستان ها اجرا می شود.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ با اشاره به اینکه تسهیل دردسترسی به خدمات عمومی و فضاهای شهری از حقوق شهروندی است گفت: درراستای تحقق سیاست های مدیریت شهری در ایجاد ” تهران شهری برای همه”و منظور تسهیل دردسترسی همه اقشار جامعه به امکانات شهری، طرح مناسب سازی بوستان ها در دستور کار قرار گرفت.
کریمی پور افزود: درحال حاضر بوستان های شهرآرا،جانبازان، شاهین، عزیزی، کودک، نیما، صدف و پرند جهت استفاده بهینه معلولین و افراد کم توان مناسب سازی شدند، گفت: دراین طرح نصب مبلمان ویژه افراد توان یاب نیز پیش بینی شده است که در حال حاضر بوستان های شاهین و پرند به این مجموعه مبلمان تجهیز شدند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ ، احداث سرویس بهداشتی مناسب، رمپ ورودی مناسب ، نصب لوازم ویژه بدنسازی، نظرگرفتن جای پارک در حاشیه بوستان و بازسازی معابر و نصب نرده را ازدیگر اقدامات انجام شده برشمرد.
وی گفت: جانبازان و معلولین سهم بسزایی در جامعه ما دارند و باید بتوانند طبق ضوابط و مقررات معماری و شهرسازی از امکانات تفریحی و خدماتی شهر به خوبی استفاده کنند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/80Ao0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا