اجتماعیشهری، جامعه

تشدید طرح انضباط شهری در تجریش

اقتصاد جامعه؛ طرح انضباط شهری و رفع سد معبر بساط گستران که از ۱۵ تیر سال گذشته بصورت مستمر در حال اجرا است با تمهیدات اجرایی تشدید شد .
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از هرگونه بساط گستری و سواستفاده از فرصت تعطیلی ایام نوروز،بنا به تدابیر مدیریت شهری منطقه، طرح انضباط شهری و رفع سد معبر با استقرار نیروهای شهربان و یگان حفاظت شهرداری منطقه یک و اجرائیات در محدوده میدان تجریش تا قدس تشدید شد .
ضمن تشکر از کسبه و بازاریان محدوده تجریش اعلام می دارد همه واحد های صنفی این محدوده نیز تعطیل است و از شهروندان درخواست می شود به منظور رعایت حال و سلامتی خود و دیگران از تردد های غیر ضرور در سطح شهر جدا پرهیز نمایند .
بدلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از هرگونه فعالیت جمعی ورزشی و تفریحی، از روز ۵ فروردین با اجرای تمهیدات اجرایی و اطلاع رسانی لازم و با همکاری فرمانداری شمیرانات، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری تمامی تفرجگاه های کوهستانی ( دربند، درکه،دارآباد ، کلکچال) و ۲۰۵ بوستان محلی، منطقه ای و فرامنطقه ای شمال تهران نیز تعطیل شده است و عاجزانه از شهروندان درخواست می نماییم از محیط امنِ منازل خود خارج نشوند.
از شهروندان درخواست می شود هرگونه سد معبر را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران ثبت و پیگیری نمایند.
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/BGtnO

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا