اجتماعیشهری، جامعه

تشریح اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ ویژه مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره)

جامعه اقتصادی:شهردار منطقه ۱۰ از عملیات آماده سازی محیطی ضلع شرقی حرم مطهر برای میزبانی از زائران سی ‌و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

 

وی افزود: طبق تقسیم کار صورت گرفته میان مناطق و سایر مراکز تابعه شهرداری، پهنه تحویلی منطقه ۱۰ در حرم مطهر به منظور فراهم‌سازی بستر مناسب برای حضور زائران حرم مطهر و ارائه خدمات بهینه، عملیات پاکسازی پهنه تحویلی منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری منطقه از سوم خرداد آغاز شده و  تا ۱۴ خرداد و پایان مراسم ارتحال ادامه خواهد داشت.

 

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: پس از مناسب سازی، زیباسازی و پاکسازی توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست، پردیس فرهنگی هنری توسط همکاران ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برپا می‌شود.

 

اخ‌الصنایع اظهار کرد: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره) پاکسازی روزانه این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با بهره‌گیری از نیروهای پاکبان و باغبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر، کند و کوب فضای سبز و حذف علف‌های هرز در حال انجام است.

 

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اقدامات فرهنگی در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد گفت: از اقدامات و غرفه‌های پردیس فرهنگی می‌توان به برپایی غرفه‌های مسابقه فرهنگی، خلاقیت و سرگرمی، نقاشی کودک، میز شن، مادر و کودک و همچنین ویژه برنامه‌های استیجی و موکب پذیرایی و ارائه خدمات به زائران اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/UgXv9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا