اجتماعیشهری، جامعه

جزئیات خدمات رسانی ویژه به معلولان و جانبازان برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب

جامعه اقتصادیکجعفر فرهمند مدیرکل معاونت بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: همزمان با آغاز سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با استقرار ۲ دستگاه ون ویژه جانبازان و معلولان گرامی، در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره)، ورودی خیابان شهید بهشتی، نسبت به جابجایی این عزیزان به سالن های نمایشگاه اقدام خواهیم کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به قنل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ فرهمند با اعلام این خبر افزود؛ علاوه بر خدمات ویژه در محوطه نمایشگاه، برای تسهیل تردد علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، برنامه ریزی برای پاسخگویی به درخواست های مشترکین سامانه برای عزیمت از نقاط مختلف شهر تهران به محل برگزاری نمایشگاه نیز صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: خدمات حمل و نقلی سامانه جانبازان و معلولان اتوبوسرانی تهران برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یک ساعت قبل تا یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۹ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱، دایر است و مجموعه اتوبوسرانی تهران علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به مصلی امام خمینی (ره)، نسبت به برقراری ۳ خط ویژه اتوبوس از مبادی: پایانه آزادی، میدان صنعت و فلکه سوم تهرانپارس برای جابجایی بازدیدکنندگان گرامی اقدام کرده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/om7YS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا