اجتماعیشهری، جامعه

تعویض ۷۰۰ تیر چراغ برق فرسوده در دارالشهدای تهران

افتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه وضعیت تیرهای چراغ برق فرسوده در منطقه ۱۷ به طور منظم آنالیز می شود گفت: در چندماه اخیر بیش از ۷۰۰ تیر چراغ برق فرسوده در منطقه تعویض شده است.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، #داوود_لطفی در مورد تعویض تیرهای چراغ برق فرسوده در منطقه۱۷ گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون تعویض ۸۶۰ تیر چراغ برق فرسوده در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت که تا کنون بیش از ۷۰۰ تیر جایگزین شده و تا پایان سال تمامی تیرهای فرسوده تعویض می شود.

وی افزود: بخش اعظمی از این تیرهای برق مربوط به منطقه برق رودکی بود که برخی شامل تیر های بتنی و چوبی فرسوده و برخی نیز تیرهای برق معارض بودند که اقدامات لازم بری تعویض ۷۰۰ تیر برق صورت گرفت.

لطفی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال مابقی تیرهای فرسوده را نیز تعویض کنیم تصریح کرد: طبق آخرین گزارش حدود ۱۶۰ تیر چراغ برق فرسوده دیگر نیز وجود دارد که با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان امسال نسبت به تعویض آنها اقدام می شود.

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۰ جلسه بزرگ برای بررسی وضعیت تیرهای چراغ برق برگزار شده گفت: وضعیت تیرهای برق به طور دائم رصد می شود و در هر سه ناحیه برای تعویض تیرهای برق فرسوده اقدام شده است و در این زمینه در آینده نیز جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا چنانچه تیر فرسوده جدید معرفی شد برای تعویض آن اقدامات لازم صورت گیرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/zdVXd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا