اجتماعیشهری، جامعه

تقدیر از دختران نخبه و موفق منطقه ۱۳

جامعه اقتصادی ؛جشن بزرگ «آینده شبیه توست» با حضور جمعی از دختران منطقه ۱۳ در سالن کوثر برگزار و از ۵۰ دختر نمونه و موفق منطقه تجلیل شد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، جشن روز دختر همزمان با اجرای پویش «آینده شبیه توست» و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در منطقه ۱۳ برگزار و برنامه های شاد و متنوعی از قبیل سرود، دف زنی، استندآپ کمدی، مسابقه و… به اجرا درآمد.
ابوذر حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت، خودباوری، عزت نفس و موفقیت های ارزشمند دختران ساکن منطقه در عرصه های علمی، ورزشی و هنری را تحسین کرد و گفت: باید ویژگی های دختران و بانوان موفق و توانمند شناسایی و به جامعه معرفی شوند و ضمن حمایت از آنها، زمینه حضور و مشارکت آنها در بخش های مختلف جامعه از جمله شهر بیشتر فراهم شود.
همچنین زهرا مبینی کشه، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی در سخنانی در جمع دختران منطقه ۱۳ گفت : زنان موفق می‌توانند با نمایش و معرفی استعدادها و توانایی های خود و ارائه آنها به جامعه ثابت کنند که می‌توانند در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تأثیرگذار باشند و همگام با جامعه در سطوح و بخش های مختلف، توانمندی های خود را به اجتماع معرفی کنند.
خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) نیز همراه با پرچم متبرک در این ویژه برنامه حضور داشتند و
در پایان نیز از ۵۰ دختر نخبه و موفق منطقه ۱۳ در عرصه های مختلف با اهدای جوایزی به رسم یادبود ، قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/hD2ph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا