اجتماعیشهری، جامعه

تقدیر از رتبه‌های برتر ۱۳۷ مناطق و نواحی در حوزه خدمات شهری

جامعه اقتصاید ؛ معاون خدمات شهری سازمان بازرسی از رؤسای برتر سامانه ۱۳۷ پلاس مناطق و نواحی برتر در حوزه خدمات شهری تقدیر کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا صفی خانی در نشست با مسئولان برتر سامانه ۱۳۷ پلاس مناطق و نواحی، رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ را یکی از مهمترین وظایف مدیران شهرداری عنوان کرد و گفت: ۱۳۷ بهترین معیار ارزیابی مسئولان اجرایی است و در حوزه خدمات شهری به ویژه در بحث نگهداشت شهر نیز رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ جزو اولویت‌های ما قرار دارد.

🔸️ وی آسیب‌شناسی درست و دقیق از پیام‌های شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران اجرایی زمانی می‌توانند به شناخت مناسب از وضعیت منطقه و ناحیه خود دست پیدا کنند که در میدان حضور داشته باشند و از نزدیک روند پیگیری و رسیدگی به پیام‌ها را ملاحظه کنند اما امروزه بازدید میدانی حلقه مفقوده برخی از مسئولان شهری است.
معاون خدمات شهری سازمان بازرسی اظهار کرد: اگر ما به این درک برسیم که خدمت در شهرداری یک نعمت، فرصت و توفیقی است که نصیب ما شده و از این فرصت برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم بهره ببریم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

صفی خانی گفت: از ظرفیت و قدرت بازرسی باید برای صیانت از عملکرد همکاران شهرداری تهران و شهروندان و همچنین ارتقاء خدمات رسانی بهتر استفاده کنیم.

گفتنی است؛ معاونت خدمات شهری سازمان بازرسی با دعوت از سیده مهلا حسینی مسئول سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۶، مهدی صدری مسئول ۱۳۷ ناحیه یک این منطقه، احمد ترکاشوند مسئول ۱۳۷ ناحیه ۲ منطقه ۵، حسن زنگنه مسئول سامانه در ناحیه ۵ منطقه ۴ و علیرضا رحیم نیا به عنوان مسئول سامانه در ناحیه ۲ منطقه ۱۷ که در کارنامه ارزیابی سامانه ۱۳۷ پلاس بالاترین رتبه را با لحاظ حساسیت‌های خاص ناحیه در حوزه خدمات شهری کسب کرده بودند، ضمن تقدیر از آنها بر انتقال تجربیاتشان برای سایر مناطق و نواحی تاکید کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/UgJas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا