اجتماعیشهری، جامعه

تملک و آزاد سازی ملک مقابل مسجد علی اکبر (ع) در منطقه ۱۳

جامعه اقتصادی؛در راستای درخواست شهروندان ، پیگیری معتمدین محله و به همت مسئولان ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۳، ملک متروکه مقابل مسجد علی اکبر (ع) تملک و آزاد سازی شد.

به گزارش  جامعه اقتصادی، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳با اشاره به اینکه تبدیل این ملک به دپو و انبار ضایعات و تردد افراد دارای معضلات مختلف موجب بروز آسیب های اجتماعی و نا امنی ساکنان محله صفا شده بود، گفت: بر اساس درخواست های شهروندان و دستور شهردار تهران مبنی بر پیگیری مطالبات ایشان تصرف و آزادسازی ملک مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تملک ملک با قید فوریت و با حضور عوامل اجرایی و تلاش نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات سنگین به‌طور کامل تخریب شد و نخاله‌های ساختمانی و ضایعات به خارج از شهر انتقال پیدا کرد.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: پس از تخلیه کامل نخاله‌های ساختمانی از محل های مذکور، عوامل و نیروهای اداره خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۱۳ نسبت به رنگ آمیزی ودیوار کشی ملک مذکور اقدام کردند.

علی احمدی در پایان با اشاره به اینکه این ملک در حال حاضر تبدیل به پارکینگ شده و بخشی از مشکل جای پارک اهالی محله را کاهش داده است، گفت: با توجه به لزوم گسترش سرانه های فضای سبز و ورزشی تغییر کاربری این ملک به پاتوق محله در دست بررسی و مطالعه است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/SU1SC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا