اجتماعیشهری، جامعه

«تهران ۱۴۰۰» با حرکت به سوی توسعه پایدار در قلب طهران

افتصاد جامعه؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ از برگزاری نشست با مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، نشست سالانه محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ با میثم عنقایی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در زمینه موضوعات نگهداشت شهر، بودجه ۱۴۰۰ حوزه امور شهری در منطقه ۱۲ در ساختمان معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه برگزار شد.

در این نشست ندرلو نخست در مورد عملکرد پروژه‌های سرمایه‌ای گزارش جامعی را ارائه کرد و سپس با تأکید بر اهمیت این پروژه‌ها گفت: توسعه پروژه‌های محلی کوچک‌مقیاس، مانند برنامه استقبال از بهار و رفع سد معبر در گلوگاه‌های اقتصادی منطقه، برنامه‌های زیباسازی و فضای سبز محدوده منطقه از جمله برنامه‌های آتی این معاونت در منطقه ۱۲ خواهد بود.

وی با یادآوری این نکته که معاونت خدمات شهری و محیط زیست، وظایف و مأموریت‌های بسیاری را در سطح منطقه برای تأمین رفاه و جلب رضایت حداکثری شهروندان به عهده دارد، افزود: اولویت اصلی ما در این معاونت، بحث نگهداشت شهر است و با حرکت به سوی توسعه پایدار در منطقه قلب طهران برای تحقق طرح «تهران ۱۴۰۰» کوشا خواهیم بود.

▫️عنقایی نیز ضمن بیان این مطلب که بحث نگهداشت شهر اصلی‌ترین وظیفه مدیریت شهری است، بیان کرد: همه دغدغه مدیران ارشد شهری این است که با حمایت‌های ستاد و بازوهای اجرایی صف بتوانیم خدمات‌رسانی به شهروندان را با کیفیت مطلوب‌تری به انجام برسانیم.

وی در ادامه به بررسی مشکلات متمم بودجه سال ۱۳۹۹ پرداخت و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
در انتهای جلسه، رؤسای ادارات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ در مورد مشکلات جاری، گزارش‌هایی ارائه کردند و در مورد مسائل باقی‌مانده تا انتهای سال ۹۹ موظف به تکمیل موارد تا انتهای سال شدند./خبر طهرون

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/XPXgm

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا