اجتماعیشهری، جامعه

اعزام نخستین کاروان کربلا

جامعه اقتصادی :سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برقراری تورهای سهمیه ای در مقاصد سرعین و شیراز به زودی خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی : دومین جلسه هم اندیشی مدیران رفاهی مناطق ۲۲ گانه با حضور سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و به میزبانی منطقه ۱۱ با هدف بررسی موضوعات، رفع موانع و ارائه راهکارها در جهت بهبود سطح سرانه های رفاهی برگزار شد.

میثم حسینقلی زاده سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این جلسه برنامه ریزی در جهت ارتقاء سرانه های رفاهی و بهبود معیشت کارکنان را مهمترین اولویت این اداره کل دانست و افزود: پس از بازگشایی تورهای سهمیه ای مشهد و شمال انشالله همکاران به زودی می توانند با توجه به اولویت های اعلامی از خدمات گردشگری در مقاصد سوسره ، سرعین و شیراز برخوردار شوند.

وی رایزنی با سازمان حج و زیارت جهت اعزام کارکنان در قالب تورهای سهمیه ای به عتبات را یادآور شد و اظهارداشت: نخستین کاروان کربلا بعد از ظهر دیروز با حضور معاون شهردار تهران و پس از برگزاری مراسم بدرقه در مجموعه رفاهی باغ گلستان به کربلای معلا مشرف خواهند شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران حضور نخستین گروه از کارکنان در کربلا را مرتبط با زوجینی دانست که تاریخ عقد ازدواج آنان پس از رونمایی از بسته خرسند ساز تا هفته اول خرداد ماه بوده و تاکنون از تورهای گردشگری محور همیار برخوردار نشده اند.

حسینقلی زاده در ادامه افزایش کمک های نقدی را از دیگر برنامه های اداره کل رفاه عنوان کرد و گفت:افزایش کمک هزینه مهد کودک و جوایز تحصیلی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه مذاکره با بانک شهر در راستای غیرفعال بودن بخشی از بن کارتهای شهرزاد را یادآور شد و افزود: امیدواریم این مشکل در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع شود.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان از برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی آیه های مهربانی خبرداد و گفت: این برنامه در فاصله دو عید بزرگ قربان و غدیر خم با حضور برگزیدگان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/sN8lt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا