اجتماعیشهری، جامعه

مدیرعامل شرکت شهروندخبر داد:

توسعه شبکه فروشگاه شهروند با مشارکت بخش خصوصی

جامعه اقتصادی،مدیرعامل شرکت شهرونداز توسعه شبکه فروشگاه شهروند با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: ۸ فروشگاه شهروندی که امروز به بهره‌برداری خواهند رسید نیز در قالب این مشارکت خواهد بود و ان‌شاءالله این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت

به گزارش جامعه اقتصادی ؛  آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی از اقیانوس پارک با افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله‌ای امروز در قالب هفدهمین شنبه امید و افتخار با حضور پرویز سروری؛ نایب‌رئیس شورای شهر تهران، لطف‌الله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، امین توکلی‌زاده؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، صارمی؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، داود قربانیان؛ مدیرعامل شرکت شهروند و محمدحسین حجازی؛ مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران برگزار شد

داود قربانیان؛ مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به گذشت ۲۸ سال از فعالیت و برند شهروند اظهار کرد: این مجموعه صاحب‌نام فعالیت‌های موثری را در خرده‌فروشی در سطح کشور داشته است و با توجه به تغییر فضای کسب و کار ما نیز شکل خدمت‌رسانی در این مجموعه را تغییر داده‌ایم.

وی با اشاره به توسعه سیستمی و ساختاری در شهروند تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ وارد فاز جدیدی برای ارائه خدمات در مجموعه شهروند شدیم و در سال ۱۴۰۱ نیز با تغییر رویکرد در مجموعه شهروند خدمت‌رسانی موثرتر و کامل‌تر شده است و در واقع شهروند وارد فاز توسعه کمی و کیفی شده است.

قربانیان ادامه داد: مجموعه شهروند با ۱۳۷ هزار متر مربع در سطح کشور به عنوان یک برند معرفی شده است و این مجموعه دارای ۴۲ شعبه بوده است که امروز ۸ شعبه به شعبه‌های قبلی این مجموعه اضافه می‌شود و شهروند با ۵۰ شعبه ارائه خدمت می‌کند.

وی همچنین با اشاره به خدمت جدید از سوی فروشگاه شهروند گفت: ارائه خدمات اقساطی و همچنین توزیع کارت اعتباری شهروند از خدمات دیگر این مجموعه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اینکه در طی یک سال گذشته خدمات خوبی در مجموعه شهروند ارائه شده است، گفت: در طی یک سال گذشته شاهد رشد ۳۳ درصدی فروش کالا بوده‌ایم. همچنین تبلیغات موثری را در بخش زیرزمینی، روزمینی و بیلبرد داشته‌ایم و از شب یلدای یک سال گذشته تا به امروز جشنواره‌های متعددی از سوی شهروند طراحی و اجرا شده است که از آن جمله می‌توان به فروش جشنواره ولادت حضرت زهرا(س)، ولادت امیرالمومنین(ع)، جشنواره رمضان، فروش اقلام در ماه محرم و جشنواره مهرماه اشاره کرد که طی برگزاری این جشنواره‌ها و برنامه‌ها جوایز زیادی نیز توزیع شده است.

وی همچنین از افزایش تعداد مشتریان مراجعه‌کننده به شهروند خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد در این حوزه داشته‌ایم و این نشان از اعتماد مردم به شهروند است.

قربانیان همچنین از ورود شهروند در حوزه تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال ۳ هزار و ۵۰۰ تن کالا و اقلام اساسی توسط شهروند توزیع شده است.

مدیر عامل شهروند در ادامه از توسعه شبکه فروشگاه شهروند با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: ۸ فروشگاه شهروندی که امروز به بهره‌برداری خواهند رسید نیز در قالب این مشارکت خواهد بود و ان‌شاءالله این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت و ۳ فروشگاه شهروند محله دیگر نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از رونمایی کارت اعتباری شهروند و فروش اقساطی خبر داد و گفت: در قالب کارت اعتباری ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته شده همچنین مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال نیز کارت اعتباری در اختیار مشتریان و کارکنان مجموعه‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

قربانیان با اشاره به جانمایی فروشگاه‌های افتتاح شده در هفدهمین شنبه امید و افتخار گفت: در تهران فروشگاه شهروند لاله واقع در منطقه یک، شمس‌آباد در منطقه ۴، پروژه عباسی در منطقه ۱۱، پروژه یافت‌آباد واقع در منطقه ۱۸، پروژه چیتگر در منطقه ۲۲ و در استان البرز در محدوده صفادشت ملارد و در منطقه ۵ کرج دو فروشگاه به بهره‌برداری خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/BXne5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا