اجتماعیشهری، جامعه

توسعه ظرفیت های قرآنی در منطقه۱۳

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه۱۳ از توسعه فعالیت ها و ظرفیت های قرآنی محلات منطقه با اتخاذ تدابیر ویژه خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت : در راستای رویکرد شهردار تهران مبنی بر ترویج فعالیت های قرآنی در محلات شهر تهران، تدابیری از سوی اداره فرهنگی منطقه برای به کارگیری ظرفیت های قرآنی و به تبع آن توسعه فعالیت ها در محلات اتخاذ شد .
او به برگزاری جلسه مشترک مسئولان خانه های قرآن و عترت محلات با اداره‌ فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اشاره کرد و افزود: در این جلسه، ضمن بررسی مشکلات، نیاز سنجی از مسئولان این خانه ها در سرای محلات انجام شد و پیشنهادات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار منطقه۱۳ ادامه داد : با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته ،زیرساختهای لازم در نواحی و سرای محلات مهیا می شود تا فعالان عرصه قرآن بتوانند با بهره گیری از این امکانات در جهت توسعه و بسط فرهنگ قرآنی به ویژه نسل جوان استفاده نمایند.
وی با اشاره به اهتمام اداره فرهنگی در انجام فعالیتهای قرآنی افزود: در این مسیر از حافظان و مدرسان برجسته قرآنی و افراد مشتاق و با انگیزه و قرآنی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی محلات بهره گیری می شود.
شهردار منطقه۱۳، راه اندازی دارالقرآن را از برنامه های مهم منطقه در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: انس گرفتن با قرآن کریم، تقویت بعد معنوی جامعه، ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای داشتن جامعه‌ای قرآنی را از اهداف راه‌اندازی این مرکز در شرق تهران عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/2kQux

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا