اجتماعیشهری، جامعه

توسعه و تقویت ظرفیت های ورزشی برای استفاده شهروندان

جامعه اقتصادی :توسعه و تقویت ظرفیت های ورزشی در اولویت های برنامه های مدیریت شهرداری منطقه۱۴ در سال جاری قرار دارد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی در ادامه رصد میدانی از ظرفیت های شهری و کالبدی، ضمن بازدید از مجموعه ورزشی تختی تهران در این منطقه بیان کرد: مدیریت شهری در کنار نهادهای متولی آماده است تا ظرفیت ها و زیر ساخت ورزشی این منطقه را تقویت و توسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای ورزشی و ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش که کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد، از برنامه ریزی شهرداری منطقه جهت تقویت زیر ساخت های ورزشی این بخش از پایتخت چون بهسازی و نوسازی فضاهای دراختیار و ایجاد زمین های چمن ورزشی خبر داد.

شهرابی با بیان اینکه مجموعه ورزشی تختی پتانسیل ورزشی خوبی برای شهروندان و بویژه نسل جدید است، بر ضرورت بسترسازی و تقویت زیرساخت های این مجموعه ورزشی برای استفاده شهروندان تاکید و از اهتمام مدیریت شهری برای همیاری و همکاری با نهادهای متولی برای تحقق ۸ این مهم در این ظرفیت عمومی تأکید کرد.

وی با اشاره به سرانه ورزشی پایین منطقه در نواحی با بافت متراکم و فرسوده، گفت: برنامه ریزی لازم جهت شناسایی زمین‌های بایر و بلااستفاده و همچنین تملک زمین‌های مناسب انجام می شود و نسبت به احداث فضای ورزشی در مقیاس محلی و منطقه‌ای اقدام خواهد شد.

شهرابی با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش روز افزون ورزش شهروندی در محلات هستیم، افزود: در این راستا با دوبرابر شدن ایستگاه های ورزش همگانی در بوستان ها شاهد رونق فعالیت های همگانی و در دسترس بودیم، فعالیت هایی که تداوم دارد. همچنین اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی در مجموعه های فرهنگی، ورزشی و بوستان ها صورت گرفته و در دستور کار است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/hy8fa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا