دسته بندی نشده

توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است

جامعه اقتصادی:شهردار منطقه۱۲ در بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه، با تاکید بر توسعه پارکینگ در حل مشکلات ترافیکی،دستوراتی پیرامون احداث پارکینگ در محورهای پرتردد منطقه ابلاغ کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه به همراه معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ،شهرداران نواحی و جمعی از مدیران ابتدا با حضور در مجتمع ایستگاهی ملت با مدیران اجرایی این مجتمع در خصوص موارد مربوط به حوزه شهرسازی این مجتمع گفت وگو و سپس دستوراتی راجع به اصلاح نمای کیوسک های مترو ملت ابلاغ کرد.

وی سپس از ملکی در خیابان فردوسی در تقاطع کوچه گل پرور که در تملک شهرداری قرار دارد، بازدید و آن را محل مناسبی برای احداث پارکینگ دانست و تخلیه کامل این ملک از حضور پیمانکار عمران و معرفی آن به سازمان ترافیک در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی، را در دستور کار معاون حمل ونقل وترافیک منطقه قرار داد.

شهردار منطقه۱۲ همچنین با حضور در زیرگذر امیرکبیر ، وضعیت بهره برداری این زیرگذر را مورد بررسی قرار داد و با توجه به انسداد دسترسی خیابان ایران به این تونل بعد از بررسی مطالعات اجتماعی، ایجاد پارکینگی در این محور برای موتورسیکلت‌ها را اقدامی موثر دانست.

وحیدرضا انارکی محمدی سپس از ملکی در چهارراه سیروس بازدید کرد وافزود: در راستای توسعه پارکینگ های محله ای وکاهش بار ترافیک در این محور پرتردد، معاونت حمل و نقل و ترافیک پس از گرفتن استعلام های لازم نسبت به تملک آن در خصوص طراحی پارکینگ طبقاتی اقدام کند.

شهردار منطقه۱۲ از مراحل اجرایی اصلاح هندسی واجرای جزیره میانی ضلع شرقی میدان قیام و پیاده رو سازی شمال شرق این میدان نیز بازدید کرد و ملک مورد نیاز در خصوص احداث آسانسور در ضلع غرب میدان برای دسترسی اضطراری ایستگاه مترو قیام مورد ارزیابی قرار گرفت .

وحیدرضا انارکی محمدی در پایان با حضور انتهای خیابان مولوی و در ملکی معروف به گاراژ داوودیه که به تملک شهرداری در آمده است، آن را در راستای احداث مجتمع ایستگاهی بررسی کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/nbyuk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا