اجتماعیشهری، جامعه

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران؛

توسعه همه جانبه محلات در گرو هم افزایی معتمدین محلی و مدیران شهری است

جامعه اقتصادی ؛چهاردهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، محمدی شهردار منطقه۶ به همراه معاونین و مدیران منطقه، نخبگان، معتمدین و شورایاران ادوار محلات، با هدف مشارکت هرچه بیشتر معتمدین محلی در این منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری در این نشست ضمن قدردانی از مشارکت شورایاران ادوار گذشته منطقه۶ و نقش موثر آن ها در ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری گفت: شبکه معتمدین محلات با استفاده از ارتباطی که با شهروندان دارند می توانند نظرات و درخواست های آنها را به گوش مدیریت شهری برسانند تا در توسعه همه جانبه و هم افزایی محلات گام های مؤثری برداشته شود.

او افزود: در آغاز کار شورای ششم نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور را برنامه ریزی کردیم و سعی کردیم ارتباط خودرا با مردم از طریق مساجد حفظ کنیم در طی یک سال گذشته پس از ارزیابی به این نتیجه رسیدیم که در سال جاری ، علاوه بر استمرار دیدارهای مردمی مسجد محور، ضمن بازدید محله به محله و جلسات مشترک با معتمدین آن محله، در نشست های تخصصی از  تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند شویم  و حضور این عزیزان می تواند در کشف و حل معضلات و مشکلات هر چه بیشتر مردم در دل محلات  اثر گذار  و یاری رسان باشد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر در جریان این جلسه تصریح کرد:  هدف کمیته عمران از برگزاری این جلسات، ارتباط هرچه بیشتر و قوی تر با  معتمدین مناطق و  محلات سطح تهران است و  قطعا تجربیات و ظرفیت های مثبت  این عزیزان می تواند به مدیریت شهری در حل مشکلات شهر و  شهروندان و بویژه پرداختن به مسائل عمرانی کمک کند.

او در عین حال تصریح کرد: تداوم این جلسات به صورت فصلی در دستور کار قرار دارد و بنا داریم ۳ جلسه دیگر تا پایان سال با معتمدین محلات برگزار کنیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و روند رسیدگی به آنها قرار گرفته و مشکلات را با نظر نخبگان و معتمدین محلات هدفمند احصاءکنیم.

گفتنی است در ادامه این نشست معتمدین، نخبگان و شورایاران ادوار گذشته منطقه، به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد تمامی موارد ذکر شده در این جلسه تا سه ماه آینده توسط کمیته عمران و معتمدین پیگیری و  مورد بررسی هرچه دقیق تر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/MsdlZ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا