اقتصادیتجارت

تولید ثروت و رشد اقتصادی با توجه به شرکت های تجاری

اقتصاد جامعه :محمدتقی صالح ابوالقاسمی مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی بیان داشت: شرکت های تجاری نقش بسزایی در رشد و شکوفاهی اقتصادی دارند و می توانند سهم زیادی از ثروت کشور را تامین کنند.
به گزارش  اقتصاد جامعه و به نقل ازروابط عمومی شرکت تجارت گستران خوارزمی، محمدتقی صالح ابوالقاسمی با اشاره به محدودیت های اقتصاد نفتی اظهارداشت: در گذشته، کشور ما اقتصاد خود را بیشتر با نفت می چرخاند و این امر یک ضعف بزرگ و مانع رشد سرمایه گذاری در بخش های مولد و تولیدی بود.
وی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در سرمایه گذاری و تولید، افزود: باید ایمان داشته باشیم که سرمایه گذاری در بخش های مولد اقتصادی به رشد ملی و خود اتکایی بیشتر اقتصادی کمک می کند.
مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی تصریح کرد: پیش نیاز سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی توجه بیشتر به شرکت های تجاری و سرمایه گذاری است و دولت به تنهایی قادر به انجام سرمایه گذاری ها و مدیریت تمام طرح های اقتصادی نیست.
وی ضمن بررسی تاثیر بخش خصوصی بر بدنه اقتصادی کشور اظهارداشت: بخش خصوصی در صورتی فعالیت خواهد کرد که انگیزه لازم جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای آن ها ایجاد شود، زیرا میزان سرمایه گذاری شرکت های تجاری خصوصی به بازده سرمایه و میزان ریسکی که با آن مواجه هستند بستگی دارد.
محمدتقی صالح ابوالقاسمی با اشاره به پتانسیل های شرکت تجارت گستران خوارزمی در امر سرمایه گذاری و واردات بیان داشت: در حال حاضر این شرکت به میزان پنج میلیون دلار برای واردات بیش از هشت قلم کالا نزد وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتبار دارد.
وی افزود: این شرکت در حوزه امور بازرگانی و واردات و صادرات کالاهای مجاز از قبیل کاغذ، شمش فولاد، غلات، سیانید سدیم، قطعات خودرو و … فعالیت دارد و با توزیع و فروش کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان در بازارهای داخل و خارج از کشور، برای ذینفعان ارزش آفرینی می کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/txEj3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا