اجتماعیشهری، جامعه

ثبت نظرات مردمی در سامانه من شهردارم(۲)

جامعه اقتصادی ؛معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ گفت: روز گذشته نمازگزاران با درایت این منطقه در مصلای بزرگ تهران مشتاقانه مطالبات خود را در سایت من شهردارم ثبت و بار دیگر اعتماد خود به مدیریت شهرشان را ثابت کردند.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حسین محمدیان” در این باره گفت: بسیار خرسندیم که روز به روز اطلاعات و آگاهی شهروندان درخصوص طرح بی نظیر من شهردارم بیشتر و بیشتر شده و این از شرکت مشتاقانه مردم در طرح مذکور به خوبی مشهود است.
وی افزود: برپایی میز خدمت و حضور سفیران طرح من شهردارم بزرگترین منطقه شهر، نمازگزاران بادرایت و فهیم منطقه ۴ را دور هم جمع کرده و ایشان نظرات و مطالبات ثبت شده در سامانه manshahrdarm.tehran.ir را انتخاب کرده و به ثبت رساندند.
معاون شهردار منطقه ۴ گفت: این شهر متعلق به همین مردم است و آنها حق دارند که خواسته های برحق خود را اجرایی ببینند و طرح من شهردارم فرصتی ارزشمند برای رسیدن به این مهم است.
شایان ذکر است در میز خدمت روز گذشته در مصلای تهران، معاونین و شهرداران نواحی ۹ گانه شهرداری منطقه ۴ حضور داشته و نمازگزاران از تست پزشکی رایگان این غرفه نیز بهره مند شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/B1Yqm

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا