اجتماعیشهری، جامعه

جشن ۲هزار نفری “دختران خورشید”

جامعه اقتصادی :همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت(‌ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، شهرداری منطقه ١۴ با برگزاری برنامه‌های متنوعی این ایام را گرامی می‌دارد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی دختران و بسترسازی جهت حضور ومشارکت پذیری دختران و خانواده ها، جشن بزرگ ۲۰۰۰نفری دهه کرامت با حضور شهردار و مدیران شهری همچنین دختران و خانواده های دارالمومنین تهران در پیاده راه فرهنگی امیرکبیر برگزار شد.

شهردار منطقه در جمع دختران دارالمومنین، با همراهی جمعی از مسئولان ارگان‌های مختلف از دختران شهدای مدافع امنیت و حرم و همچنین دختران برنده چالش‌های پویش ماه مهربانی رمضان ١۴٠٣ و دختران نخبه منطقه ١۴ تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در پایان مراسم، با حضور خدامان خواهر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به همراه پرچم متبرک و خادمان رضوی آیین پرچم گردانی برگزار و دل‌های دختران به برکت نوای امام رضایی آسمانی شد.

گفتنی است به منظور ارج نهادن و تکریم مقام دختران، ایستگاه‎های ثابت و سیار در قالب پویش «آینده شبیه توست»، توزیع هدایا ی فرهنگی شامل پیکسل، دفترچه های زیبا و… متناسب با این پویش در فضای پرتردد پیاده راه توزیع شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در حاشیه این مراسم از برگزاری غرفه های خدمت کانون های خدمت رضوی توسط خادمین آستان قدس رضوی در محل این پیاده راه فرهنگی امیرکبیر خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/h4mdF

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا