اجتماعیشهری، جامعه

جلب اعتماد مردم از هر پروژه فنی و عمرانی برای مدیریت شهری مهم است

جامعه اقتصادی ؛مسایل و مشکلات عمرانی و ترافیکی محلات منطقه ۱۵ با حضور تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، امانی عضو شورا و کمیسیون برنامه و بودجه و قائمی عضو شورا و کمیسیون حمل و نقل و عمران ، شیری شهردار منطقه و معتمدین محلات ۱۹ گانه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امانی عضو شورا و کمیسیون برنامه و بودجه در این نشست ضمن تبریک ولادت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: در شرایط کنونی، جلب اعتماد مردم از هر پروژه فنی و عمرانی برای مدیریت شهری در سطح کلان ؛ مهمتر و مقدم تر است.

عضو شورا در ادامه اظهار کرد: با ۲۱ عضو شورای شهر تهران در یک سازمان بزرگ با گستردگی و تعدد سازمانی کار نظارتی انجام می دهیم و عقل به ما حکم می کند که برای حل مشکلات محلات؛ از بین معتمدین مردم کسانی را که در دل محلات بوده و به مسایل و مشکلات کاملا اشراف دارند، شناسایی و انتخاب کنیم. حل مشکلات آنها بازتاب مثبتی خواهد داشت.

او در ادامه با تاکید براینکه مدیریت شهری ، ویترین نظام است و باید رضایت مردم را به دنبال داشته باشد، افزود: ما در شورا به دنبال ایجاد معتمدین محله هستیم و در نظام نامه مدیریت محله این موضوع محقق می شود تا منتخبین مردم و نهادهای عالی کنار هم نشسته و مشکلات محله را با هم احصا و حل کنند.

عضو شورا و کمیسیون برنامه و بودجه پس از استماع مسایل مطروحه از سوی معتمدین محلات منطقه با اشاره به اینکه مسایل شهر تهران زیاد است و همه مسایل در این دوره حل شدنی نیست، گفت: با توجه به اینکه محلات نیز از این موضوع مستثنی نیستند، باید مسایل اولویت بندی شود تا براساس اولویت و اعتبارات تعیین شده، مسایل پیگیری و به تدریج حل شود.

او در ادامه با تاکید براینکه من عضو کمیسیون بودجه هستم و اعتبارات را می دانم، افزود: به جهت توسعه حمل و نقل؛ امسال اعتبار این بخش را ده هزار میلیارد تومان افزایش دادیم تا این مسایل تا حدودی حل شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/YdA11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا